Messerschmitt Bf 110 E-1

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 334 příspěvků vloženo, 1715 editováno a 260 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Messerschmitt Bf 110 E-1

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Messerschmitt Bf 110 E-1 Messerschmitt Bf 110 E-1
    Originální název:
    Original Name:
    Messerschmitt Bf 110 E-1
    Kategorie:
    Category:
    stíhací-bombardovací letoun fighter-bomber aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1941-DD.MM.194R Messerschmitt GmbH, Regensburg /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1941-DD.MM.194R
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    320 (W.Nr.: 3419-3462, 3471-3486, 3817-3889, 3895-3995, 4013-4116)
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.1941
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    ? kg ? lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    6925 kg 15267 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    16,200 m 53ft 1,79in
    Délka:
    Length:
    12,070 m 39ft 7,19in
    Výška:
    Height:
    4,120 m 13ft 6,19in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    38,4 m2 413.33 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    Daimler-Benz DB 601 A-1 kapalinou chlazený invertní vidlicový dvanáctiválec s maximálním výkonem 809 kW (1 100 k) při 2 400 ot min v h= 0 m.
    Vrtule třílistá s konstantní rychlostí otáček typu VDM 9-11081-C.
    Daimler-Benz DB 601 A-1 twelve-cylinder liquid-cooled inverted Vee engine rated 1,85 hp at 2,400 rpm at sea level,
    driving a three-blade variable-pitch propeller Type VDM 9-11081-C.
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    1270 l 279 Imp gal / 335 US gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    525 km/h v 4000 m 326 mph in 13123 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    350 km/h v 3500 m 218 mph in 11483 ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    11 m/s 2165.4 ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    10,2 min do 6000 m 10,2 min to 19685 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    10000 m 32808 ft
    Dolet:
    Range:
    1100 km 684 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    1400+ km 870+ mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x pevný kanón MG FF/M ráže 20 mm v přídi, po 120 nábojích
    4x pevný kulomet MG 17 ráže 7,92 mm v přídi, každý 1 000 nábojů a
    1x pohyblivý kulomet MG 15 ráže 7,92 mm v zadní kabině, 750 nábojů.


    Pumový náklad:
    2x pumový závěsník ETC 500/IXb (pod trupem) a
    4x pumový závěsník ETC 50 / VIIId (pod křídlem):
    - 1x SC 1000 + 1x SC 250
    - 1x SD 1000
    - 2x SC 500
    - 2x SD 500
    - 2x SC 250
    - 4x SC 50
    - 2x podkřídlová přídavná nádrž (300 nebo 900 l)


    Rüstsätze:
    Bf 110 E-1/R1 - přidáno pancéřování pilotní kabiny
    Bf 110 E-1/R2 - pod křídlem žádné závěsníky ETC 50, ale pod trupem byly ETC 1000 (pro 2x 1000 kg pumy)


    Umbausätze:
    Bf 110 E-1/U1 - s vyhledávacím infračerveným zařízením Spanner-Anlage
    Bf 110 E-1/U2 - trojmístný (+ navigátor), motory DB 601 N
    Two fixed forward-firing 0.79 inch MG FF/M cannons in the nose, 120 rpg,
    four fixed forward-firing 0.31 inch MG 17 machine-guns in the nose, 1,000 rpg and
    one flexible rearward-firing 0.31 inch MG 15 machine-gun in the rear cocpit, 750 rounds.


    Bomb load:
    2x ETC 500/IXb bomb rack (under fuselage) and
    4x ETC 50 / VIIId bomb rack (under wing):
    - 1x SC 1000 + 1x SC 250
    - 1x SD 1000
    - 2x SC 500
    - 2x SD 500
    - 2x SC 250
    - 4x SC 50
    - 2x underwing fuel tank (300 or 900 l)



    Rüstsätze:
    Bf 110 E-1/R1 - armour fitted
    fitted to cocpit area
    Bf 110 E-1/R2 - no ETC 50 bomb racks under wing, but ETC 1000 under fuselage (for 2x 1000 kg bombs)


    Umbausätze:
    Bf 110 E-1/U1 - with Spanner-Anlage
    IR searching device
    Bf 110 E-1/U2 - crew of three (+ navigator), DB 601 N engines
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    Ledwoch, J.: Messerschmitt Bf 110, Intermodel, 1994
    Murawski, M.: Letadla Luftwaffe, část 2, Intermodel, 1997
    Mackay, R.: Messerschmitt Bf 110, Crowood, 2000
    Campbell, J. L.: Messerschmitt Bf 110 Zerstörer in Action, Squadron/Signal Publications, 1977
    http://de.wikipedia.org/wiki/Bf_110

    URL : https://en.valka.cz/topic/view/76813#282618Version : 0
    MOD
    Avatar
    Bf 110 E from the assembly SKG 210 is being prepared for another combat mission on the eastern front, winter 1941/1942.

    Source: see above.




    URL : https://en.valka.cz/topic/view/76813#282620Version : 0
    MOD
    Avatar
    The difference in the shape of the engine nacelles the Bf 110 C-1 and Bf 110 E

    Source: War in the vozduche no 117 Bf 110.


    URL : https://en.valka.cz/topic/view/76813#384647Version : 0
    MOD
    Avatar

    This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button below to see machine translation of this post.

    Bf 110 E ze sestavy 8./ZG 26 letí stíhací doprovod transportním letounům Ju 52 nad severní Afrikou.


    Zdroj: viz výše


    URL : https://en.valka.cz/topic/view/76813#180382Version : 0
    MOD
    Avatar
    Zaujímavý the fate of mal Bf-110E1 W.Nr 4035 with 4./ZG76. This machine was used in the Zvláštneho commandos Junck (Sonderkommando Junck) under the command of Obst. Werner Juncka ako help Irackým povstalcom in the fight against the Britom. More details about the share Sonderkommanda Junck you'll find in this article: https://www.valka.cz/clanek_15302.html

    When after failure the shares of the British occupied the former airport Zvláštneho commandos Junck in Mosule, find's poškodený Bf 110 (W.Nr.4035). Machine sa im managed to opraviť using dielov of viacerých destroyed, respectively. poškodených German machines. Machine bol skúšaný on Irackom letisku Al Habbaniyah and after successful letoch bol preletený to Egypt where, in anglickom markingu and with the English serial your HK846, used 267. squadron RAF. On the prednej part of the mal namaľovaný inscription Belle of Berlin (Berlínska beauty). Stratený bol pri núdzovom pristátí on the territory of the Sudan in 1942, during the preletu to Juhoafrickej union.

    www.asisbiz.com
    Butler, P.: War Prizes, Ian Allan Publishing, 2010, ISBN 1857802446
    .

    v anglickom markingu

    Bf-110E1 s irackými výsostnými znakmi

    britský vojaci na výškovke poškodeného stroja

    Zdvíhanie poškodenej Bf-110E1, na predku trupu je slabo vidieť pôvodná "žraločia tlama"

    stroj po núdzovom pristátí v Sudáne, všimnite si nápis Belle of Berlin na prednej časti
    URL : https://en.valka.cz/topic/view/76813#537169Version : 0
    MOD