Název: Name: | SET-7 | SET-7 |
Originální název: Original Name: | SET-7 | |
Kategorie: Category: | cvičný letoun | trainer aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1930-DD.MM.1934 Societatea pentru exploatări tehnice, Bukuresti | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1930-DD.MM.1934 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 50 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 912 kg | 2011 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1310 kg | 2888 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 9,80 m | 32ft 1,82in |
Délka: Length: | 7,30 m | 23ft 11,39in |
Výška: Height: | 3,15 m | 10ft 4,01in |
Plocha křídla: Wing Area: | 26,60 m2 | 286.32 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Armstrong-Siddeley Jaguar IIIA o výkonu 272 kW/365 k | Armstrong-Siddeley Jaguar IIIA, power hp |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 240 km/h v 0 m | 149.1 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 15,5 min do 5000 m | 15,5 min to 16404 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6200 m | 20341 ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | - | - |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Letoun celodřevěné konstrukce s plátěným potahem byl navrhnut pro pokračovací výcvik rumunských pilotů, mohl být též vybaven kamerou a rádiem pro výcvik pozorovatelů. V roce 1931 byla objednána první série 30 kusů, v roce 1932 následovala objednávka dalších 20 exemplářů a nakonec bylo v letech 1931-37 vyrobeno přes 120 kusů všech verzí tohoto povedeného letounu. V roce 1931 byl jeden letoun vybaven plováky a počítalo se s ním pro výcvik námořních pilotů, zkoušky však nedopadly dobře a verze se nestavěla. Letoun se též stal základem vyzbrojených verzí S.E.T.-7K a KB/KD. | - |
Zdroje: Sources: | Gudju I. a kol.: Romanian Aeronautical Constructions 1905-1974, Military Publishing House, Bukurešť 1974 http://aviatia.cda.ro/15years.htm |