Micubiši 1MF3

Mitsubishi 1MF3 / 三菱 一〇式二号艦上戦闘機 [1MF3]
     
Název:
Name:
Micubiši 1MF3 Mitsubishi 1MF3
Originální název:
Original Name:
三菱 一〇式二号艦上戦闘機 [1MF3]
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1923-DD.MM.192R Mitsubishi Internal Combustion Engine Manufacturing Co., Ltd., Nagoya /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1923-DD.MM.1928
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
128 (celkem všechny verze)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOBAR - standardní vzlet, přistání s pomocí brzdících lan CTOBAR - conventional take-off but arested recovery
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
940 kg 2072 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1280 kg 2822 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
8,500 m 27ft 10,64in
Délka:
Length:
6,900 m 22ft 7,64in
Výška:
Height:
3,100 m 10ft 2,04in
Plocha křídla:
Wing Area:
27,70 m2 298.16 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
46,20 kg/m2 9.46 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Micubiši Hi (Hispano Suiza 8F), kapalinou chlazený řadový omiválec o vzletovém výkonu 221 kW (300 k)
Vrtule dvoulistá dřevěná o průměru 2 743 mm
Mitsubishi Hi (Hispano Suiza 8F), eight-cylinder water-cooled Vee engine at 296 hp for take-off,
driving two-bladed wooden fixed-pitch propeller of the diam. 9 ft.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
255 l 56 UK gallons
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
214 km/h v 2540 m 133 mph in 8333 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
184 km/h v 1800 m 114.3 mph in 5906 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
10,0 min do 3000 m 10,0 min to 9843 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
7000 m 22966 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kulomet Vickers ráže 7,7 mm nad motorem. Two fixed forward-firing 0.303 Vickers machine-guns in the upper fuselage decking.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- 三菱 一〇式二号艦上戦闘機 [1MF3]
- Námořní palubní stíhač typ 10-2 (1MF3)


- Letová vytrvalost: 2,50 h


- Sériově vyráběná verze, letoun byl aerodynamicky jemnější než 1MF1, který měl velký čelní chladič, tato nová verze nesla dva chladiče typu Lamblin nad podvozkem.
三菱 一〇式二号艦上戦闘機 [1MF3]
- Navy designation Type 10-2 Carrier Fighter (1MF3)


- Endurance: 2 hours 30 minutes


- Production version with Lamblin radiators under nose replacing original car-type radiators.
Zdroje:
Sources:
Robert Mikesh, Japanese Aircraft 1910-1941 US Naval Institute Press, rok 1990, ISBN:10-1557505632
Tadashi Nozawa, Encyclopedia of Japanese Aircraft 1900-1945. Vol.1. Mitsubishi Aircraft, Shuppan-Kyodo 1981
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, díl 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1
http://www.j-aircraft.com/drawings/johan/1mf.htm
www.aviastar.org
http://www.airwar.ru/enc/fww1/1mf.html
http://smmlonline.com/articles/hosho/hosho.html
http://www.j-aircraft.com/drawings/johan/1mf.htm
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-1MF3-t33674#122750 Version : 0
http://www.airwar.ru/enc/fww1/1mf.html
.
Micubiši 1MF3 -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-1MF3-t33674#576430 Version : 0
Camouflage Mitsubishi 1MF3 from the aircraft carrier Hóšó.
Micubiši 1MF3 -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-1MF3-t33674#122759 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more