Sikorsky CH-54A Tarhe

Sikorski S-64 Skycrane
     
Název:
Name:
Sikorsky CH-54A Tarhe Sikorsky CH-54A Tarhe
Originální název:
Original Name:
Sikorsky CH-54A Tarhe
Kategorie:
Category:
transportní vrtulník cargo helicopter
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1964-DD.MM.1968 Sikorsky Aircraft Division, United Aircraft Corporation, Stratford, Connecticut
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1964-DD.MM.1968
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
54 (+ 6 YCH-54A)
První vzlet:
Maiden Flight:
09.05.1962 (S-64 Skycrane)
Osádka:
Crew:
3-4
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Uspořádání rotorů:
Rotor Configuration:
hlavní a vyrovnávací rotor main and antitorque rotor
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného vrtulníku:
Empty Weight:
8724 kg 19234 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
17235 kg 37997 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
19051 kg 42000 lb
Délka s otáčejícími se rotory:
Length with Rotors Turning:
26.97 m 88ft 6in
Délka trupu:
Fuselage Length:
21.41 m 70ft 3in
Šířka trupu:
Fuselage Width:
6.65 m 21ft 10in
Celková výška:
Overall Height:
7.75 m 25ft 5in
Průměr hlavního rotoru:
Main Rotor Diameter:
21,95 m 72ft
Průměr vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Diameter:
4,88 m 16ft
Plocha disku hlavního rotoru:
Main Rotor Disc Area:
378.25 m2 4071.5 ft2
Plocha disku vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Disc Area:
18.68 m2 201.06 ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
turbohřídelový turboshaft
Počet motorů:
Number of engines:
2
Typ:
Type:
Pratt & Whitney T73-P-1
- výkon jednoho motoru: 3356 kW
Pratt & Whitney T73-P-1
- power output of one engine: 4500 shp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
vnitřní nádrže: 3331 l
přídavná nádrž: 1666 l
internal tanks: 880 US gal
auxiliary tank: 440 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
203 km/h v ? m 126 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
169 km/h v ? m 105 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
6.8 m/s 1330 ft/min
Statický dostup:
Static Ceiling:
32311) m 106001) ft
Dynamický dostup:
Dynamic Ceiling:
2743 m 9000 ft
Dolet:
Range:
370 km 230 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
podvěs Universal Military Pod:
45 vojáků
nebo
24 nosítek


náklad:
- v podvěsu pod trupem: 9072 kg
Universal Military Pod:
45 troops
or
24 stretchers


cargo:
- externally slung load: 10 (short) tons
Výzbroj a vybavení:
Armament and Equipment:
 
Výzbroj:
Armament:
- -
Vybavení:
Equipment:
- -
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
1) IGE 1) IGE
Zdroje:
Sources:
www.militaryfactory.com
en.wikipedia.org
Michejev, V.R., Katyšev, G.I.: Sikorskij, Politechnika, 2003, ISBN 5-7325-0564-4
URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-CH-54A-Tarhe-t9398#28749 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Vrtulníky CH-54A Tarhe se ve vietnamské válce používaly nejen k vyprošťování sestřelených nebo poškozených amerických letadel, ale také jako "bombardéry". Stroj patrně od 478th Aviation Company z podřízenosti 1st Cavalry Division, Airmobile přepravuje v podvěsu pod trupem "trhačku sedmikrásek" - pumu BLU-82/B - pro "vyčištění" džungle od porostu pro vytvoření přistávací plochy pro ostatní vrtulníky.
Sikorsky CH-54A Tarhe - (US Army)

(US Army)
URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-CH-54A-Tarhe-t9398#28750 Version : 0
source:
www.vietnamgear.com


helicopter prináša bridge on road 9, 4-1/2 miles from Khe Sanh (I Corps)..
Sikorsky CH-54A Tarhe -


URL : https://www.valka.cz/Sikorsky-CH-54A-Tarhe-t9398#544103 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more