Fritsch, Karl

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Feldwebel Karl Fritsch


* ? Most, (Úbočí u Mariánský Lázní?), Čechy, Rakousko-Uhersko
+ ?


Pilot K. u K. Luftfahrtruppe s 2 sestřely


Jednotky: Flik 41J, Flik 43J


Držitelem rakouského-uherského pilotního průkazu FAI číslo 529 ze dne 27. listopadu 1916.
Po skončení války sloužil v Československém letectvu v Leteckém pluku 1.
V roce 1920 demobilizován, nastoupil u letecké společnosti Ikarus.
Následně se stal šéfpilotem letecké továrny Avia.
V roce 1925 zvítězil v III. ročníku rychlostního závodu o cenu prezidenta republiky na stroji Avia BH-21R, kde dosáhl rychlosti 300,59km/h. Ve stejném roce zvítězil v II. ročníku mezinárodního závodu Coppa d´Italia na stroji Avia BH-9. V letech 1929-1934 byl předsedou Svazu německých letců v ČSR.
Získal Československý pilotní diplom číslo 53.



Seznam vítězství:

Pořadí Datum sestřelu / Čas Jednotka Na letounu Nepřítel Místo sestřelu
1.1917?Flik 43J ? ? ?
2.19. 6. 1918Flik 41JAlbatros D. III 153.236?Castelletto




Zdroje:
Historie a Vojenství 2/2009
Osobní poznámky
URL : https://www.valka.cz/Fritsch-Karl-t90116#336921 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments

Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more