6-kolový nákladní automobil typ 94
Předválečné japonské civilní vozy byly málo výkonné, že IJA nepřijala do armádní výzbroje. Protože však IJA dlouhodobě podporovala soukromé automobilové společnosti zadala jim vývoj nového šestikolového automobilu pro výhradně vojenské využití. Výsledkem vývoje byl spolehlivý Type 94 s vynikajícím průchodivostí terénem, vyráběný ve velkých počtech a používaný až do konce WWII.
Zdroj
http://www3.plala.or.jp/takihome/truck94.htm
Zahájení výroby | 1934 | |
Hmotnost | 5,3 t | |
Rozměry délka | 5,4 | |
šířka | 1,9 | |
výška | 2,2(h) m | |
Rychlost (max) | 60 km/h | |
Motory | Benzínový (Ko Model) 70 PS Diesel (Otsu Model) 70 PS | |
Nosnost | 1,5 t | |
Výrobce | Isuzu |
Předválečné japonské civilní vozy byly málo výkonné, že IJA nepřijala do armádní výzbroje. Protože však IJA dlouhodobě podporovala soukromé automobilové společnosti zadala jim vývoj nového šestikolového automobilu pro výhradně vojenské využití. Výsledkem vývoje byl spolehlivý Type 94 s vynikajícím průchodivostí terénem, vyráběný ve velkých počtech a používaný až do konce WWII.
Zdroj
http://www3.plala.or.jp/takihome/truck94.htm
Period | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Production No. | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Tactical marking | - |
Name | - |
Unit | - |
Date (DD.MM.RRRR) | - |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |