Kamov Ka-22 [Kód NATO: Hoop]

Камов Ка-22
     
Název:
Name:
Kamov Ka-22M Kamov Ka-22M
Originální název:
Original Name:
Камов Ка-22М
Kategorie:
Category:
transportní konvertoplán transport tiltrotor aircraft
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1957-DD.MM.1958 Státní svazový pokusný závod č. 938, Ljubercy /
DD.MM.1961-DD.MM.196R Taškentský letecký závod č. 84 V. P. Čkalova, Taškent /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1957-DD.MM.196R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
závod č. 938: 1 Ka-22 + 1 neletový / non-flying
závod č. 84: 4 Ka-22M
První vzlet:
Maiden Flight:
17.06.1959 upoutaný / tethered
15.08.1959 volný / free
Osádka:
Crew:
5
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Uspořádání rotorů:
Rotor Configuration:
jiné uspořádání other configuration
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného vrtulníku:
Empty Weight:
25840 kg 56967 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
37500 kg 82673 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
42500 kg 93696 lb
Délka s otáčejícími se rotory:
Length with Rotors Turning:
? m ?
Délka trupu:
Fuselage Length:
26,97 m 88 ft 5 ¾ in
Šířka trupu:
Fuselage Width:
23,801) m 78 ft 1in1)
Celková výška:
Overall Height:
10,04 m 32 ft 11 ¼ in
Průměr hlavního rotoru:
Main Rotor Diameter:
22,50 m 73 ft 9 ⅞ in
Průměr vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Diameter:
- m -
Plocha disku hlavního rotoru:
Main Rotor Disc Area:
795,22 m2 8559.68 ft2
Plocha disku vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Disc Area:
- m2 - ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
turbohřídelový turboshaft
Počet motorů:
Number of engines:
2
Typ:
Type:
Ka-22: Kuzněcov TV-2VK o výkonu 4339 kW/5900 k
Ka-22M: Solovjov D-25VK o výkonu 4045 kW/5500 k
Ka-22: Kuznetsov TV-2VK, power 5819 shp
Ka-22M: Soloviev D-25VK, power 5425 shp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
6000 kg 13228 lb
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
356 km/h v ? m 221 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
270 km/h v ? m 168 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Statický dostup:
Static Ceiling:
3500 m 11483 ft
Dynamický dostup:
Dynamic Ceiling:
4250 m 13944 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
1100 km 684 mi
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
60 výsadkářů nebo
45 nosítek

5000-16500 kg nákladu
60 paratroopers or
45 litters

11023-36376 b of cargo
Výzbroj a vybavení:
Armament and Equipment:
 
Výzbroj:
Armament:
- -
Vybavení:
Equipment:
- -
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
1) rozpětí; plocha křídla 105 m2 1) wing span; wing area 1130.21 ft2
Zdroje:
Sources:
ruslet.webnode.cz
http://avia.pro/blog/ka-22
http://kamov.ru/pagphoto/tka-22wr.html
http://www.airwar.ru/enc/ch/ka22.html
http://www.aviastar.org/helicopters_eng/ka-22.php
URL : https://www.valka.cz/Kamov-Ka-22-Kod-NATO-Hoop-t863#610131 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Prototyp konvertoplánu (kombinace plošníku a vrtulníku), sériová výroba nebyla nikdy zahájena.
Kamov Ka-22 [Kód NATO: Hoop] -


URL : https://www.valka.cz/Kamov-Ka-22-Kod-NATO-Hoop-t863#28128 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Nakládání techniky usnadňovala příď odklápěná vpravo. V SSSR byl známější pod jménem Vintokryl.
Kamov Ka-22 [Kód NATO: Hoop] -


URL : https://www.valka.cz/Kamov-Ka-22-Kod-NATO-Hoop-t863#28283 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Kamov Ka-22 - pilotný priestor
Kamov Ka-22 [Kód NATO: Hoop] -


URL : https://www.valka.cz/Kamov-Ka-22-Kod-NATO-Hoop-t863#75239 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more