Avia BH-25J

     
Název:
Name:
Avia BH-25J Avia BH-25J
Originální název:
Original Name:
Avia BH-25J
Kategorie:
Category:
dopravní letoun passenger aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1928-DD.MM.1928 Avia, akciová společnost pro průmysl letecký, Praha-Holešovice /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1928-DD.MM.1928
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
11
První vzlet:
Maiden Flight:
17.07.1926 BH-25L
Osádka:
Crew:
2 + 6
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1800 kg 3968 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2900 kg 6393 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
15,30 m 50ft 2,36in
Délka:
Length:
12,85 m 42ft 1,91in
Výška:
Height:
? m ?
Plocha křídla:
Wing Area:
62,5 m2 672.74 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
46,6 kg/m2 9.54 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Walter Jupiter IV o výkonu 331 kW/450 k nebo
Gnome-Rhône 9Ady Jupiter o výkonu 309 kW/420 k
Vrtule dřevěná dvoulistá
Walter Jupiter IV, power 444 hp, or
Gnome-Rhône 9Ady Jupiter, power 415 hp
Propeller wooden two-blade
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
180 km/h v ? m 111.8 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
150 km/h v ? m 93.2 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
20 min do 2000 m 20 min to 6562 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
4000 m 13123 ft
Dolet:
Range:
600 km 372.8 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
konstruktér: Ing. Pavel Beneš, Ing. Miroslav Hajn designer: Ing. Pavel Beneš, Ing. Miroslav Hajn
Zdroje:
Sources:
ČSA čtenářům L+K, L+K 1995/05
V. Němeček, Československá letadla, Naše Vojsko, Praha 1968
URL : https://www.valka.cz/Avia-BH-25J-t8348#23846 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Jednomotorový sedmimístný vzpěrový dvojplošník smíšené konstrukce s pevným podvozkem a ostruhou.

Jelikož se při zkouškách BH-25L ukázalo, že motor Lorraine není příliš vhodný pro danou konstrukci, došlo u druhého prototypu k zabudování motoru Jupiter. Už během zkoušek si franko-rumunská letecká společnost CIDNA objednala 6 ks ze zabudovanými původními francouzskými motory Gnome-Rhône Jupiter. Další kusy odebrala ČSA, ale u nich byl použit motor Jupiter licenčně vyrobený v jinonické Waltrovce.
Avia BH-25J -


URL : https://www.valka.cz/Avia-BH-25J-t8348#27049 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more