Friedrichshafen FF.34

     
Název:
Name:
Friedrichshafen FF.34 CFT Friedrichshafen FF.34 CFT
Originální název:
Original Name:
Friedrichshafen FF.34 CFT
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1916-DD.MM.1916 Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH, Friedrichshafen /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1916-DD.MM.1916
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1916
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
plováky floats
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
18,40 m 60ft 4,4in
Délka:
Length:
10,85 m 35ft 7,17in
Výška:
Height:
4,10 m 13ft 5,41in
Plocha křídla:
Wing Area:
? m2 ? ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Maybach Mb.IV o výkonu 177 kW/240 k
dvoulistá dřevěná vrtule
Maybach Mb.IV, power 237 hp
two-bladed wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý 7,92mm kulomet Parabellum 1x flexible 7,92 mm Parabellum machine gun
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
FF.34 vznikl z typu FF.31 zástavbou nového motoru Maybach, který opět poháněl tlačnou vrtuli, místo rámové konstrukce za pilotní gondolou byly ocasní plochy s dvojitou směrovkou umístěny na dvou nosnících s kruhovým průřezem, uchycenými na vnitřních mezikřídelních vzpěrách. Námořnictvu byl doručen 24. ledna 1916, ale brzy byl poslán zpět kvůli zesílení nosníků. Tato závada nebyla dostatečně odstraněna ani po druhém předání námořnictvu 4. června 1917, a proto byl celý projekt 31. března 1918 zastaven. Později vznikl letoun FF.44 nesoucí stejné registrační číslo, a obvykle je uváděno, že vznikl přestavbou FF.34, to ale není pravda, byť některé části mohly být použity. -
Zdroje:
Sources:
Borzutski, Siegfried. Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH. Verlag Markus Burbach, Berlin 1993. ISBN 3-92751-360-1.
Kroschel, G. Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
Gray, Peter, Thetford, Peter. German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970.
URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-FF-34-t79358#291412 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Dvoutrupý průzkumný letoun FF.34. V pozadí na druhé fotografii je vidět ocas Friedrichshafenu FF.35.


Zdroj:
http://www.airwar.ru/enc/other1/friedrff34.html

Friedrichshafen FF.34 -


Friedrichshafen FF.34 -


Friedrichshafen FF.34 -


URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-FF-34-t79358#296627 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more