Název: Name: | Kajaba Ku-4 | Kayaba Ku-4 |
Originální název: Original Name: | 萱场 4 型无尾翼小型机 诸元 | |
Kategorie: Category: | experimentální letoun | experimental aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1941-DD.MM.1941 Kayaba Works Co., Ltd., Sendai | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1940-DD.MM.1941 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR projekt byl zrušen | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | bezocasé | tailless |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 515 kg | 1135 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 9,800 m | 32ft 1,82in |
Délka: Length: | 3,420 m | 11ft 2,65in |
Výška: Height: | 4,300 m | 14ft 1,28in |
Plocha křídla: Wing Area: | 9,00 m2 | 96.88 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | tlačný motor o výkonu 90 kW | pusher engine power output 120 hp |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 180 km/h v ? m | 111.8 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 150 km/h v ? m | 93.2 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | ? ft |
Dolet: Range: | 300 km | 186.4 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | žádná | None |
Uživatelské státy: User States: | Japonsko (Císařské armádní letectvo) | Japan (Imperial Japanese Army Air Force) |
Poznámka: Note: | - Všechny údaje jsou pouze vypočteny - Konstruktérem byl Dr. Hidemasa Kimura - Projekt byl armádním letectvem zastaven a posléze zrušen po haváriích kluzáků Ku-2 a Ku-3 - Tento kluzák měl dvě SOP (svislé ocasní plochy) - Tímto zrušeným projektem byly ukončeny všechny práce na japonských bezocasých letadlech až do roku 1944 | Dr. Kimura carried the KU-3 design one step further. A powered version, the KU-4, was designed, but abandoned by the Japanese Army before it was built. It marked the end of any significant tailless aircraft development in Japan until 1944. |
Zdroje: Sources: | www.century-of-flight.net http://www.aviation-history.com/kayaba/ku2-a.htm www.aeroflight.co.uk http://www.defence.org.cn/article-10-15944.html archiv autora |
Period | - |
Producer | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | - |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |