Název: Name: | Dewoitine D.570 | Dewoitine D.570 |
Originální název: Original Name: | Dewoitine D.570 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | fighter aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1933-DD.11.1933 Société Aéronautique Française-Avions Dewoitine, Toulouse | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1933-DD.11.1933 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 konverze D.560 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 27.11.1933 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1284 kg | 2831 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1724 kg | 3801 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 11,650 m | 38ft 2,66in |
Délka: Length: | 8,480 m | 27ft 9,86in |
Výška: Height: | 3,420 m | 11ft 2,66in |
Plocha křídla: Wing Area: | 17,50 m2 | 188.37 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 98,51 kg/m2 | 20.18 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Hispano-Suiza 12Xbrs kapalinou chlazený vidlicový dvanáctivále o vzleovém výkonu 441,3 kW (600 k) a 478 kW (650 k) v h= 4 000 m při 2 650 ot/min. Vrtule dvoulistá s nastavitelným úhlem náběhu. | Hispano-Suiza 12Xbrs twelve-cylinder supercharged liquid-cooled Vee engine, rated at 592 hp for take-off and 641 hp at 14,764 ft at 2,650 rpm, driving a two-blade variable-pitch propeller. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 338 km/h v 4500 m | 210 mph in 14764 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 300 km/h v 3250 m | 186.4 mph in 10663 ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 9800 m | 32152 ft |
Dolet: Range: | 905 km | 562.3 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný kulomet Vickers ráže 7,7 mm v přídi. | Two fixed forward-firing 0.303 inch Vickers machine-guns in nose. |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | Vznikl přestavbou hornoplošníku Dewoitine D.560 u kterého bylo vyměněno křídlo s prosednutím za klasické rovné. Letoun provedl pouze několik letů a poté byl po havárii (21. 12. 1933) celý projekt zastaven a upřednostněn byl dolnoplošný Dewoitine D.500 | At the end of March 1933, criticism of the gulled wing of the D 560 led Emile Dewoitine to replace this with a wing of classic parasol. This aircraft was re-designated D 570, the modified prototype entered flight test on 27 November 1933. During the testing 21 December, while returning to Villacoublay, suffered an aileron failure and was destroyed. |
Zdroje: Sources: | William Green and Gordon Swanborough, The Complete Book of Fighters, An Illustrated Encyclopedia of Every Fighter Aircraft Built and Flown, New York, Smithmark Publishers, 1994, ISBN 0-83173-939-8. http://www.aviafrance.com/309.htm www.csd.uwo.ca avia-museum.narod.ru http://www.airwar.ru/enc/fww1/dewd570.html www.aviastar.org archiv autora |
Period | - |
Producer | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | - |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |