Fiat G.50V

     
Název:
Name:
Fiat G.50V Fiat G.50V
Originální název:
Original Name:
Fiat G.50V
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1941-DD.MM.1941 Costruzioni Meccaniche Aeronautiche SA, Pisa /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1941-DD.MM.1941
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 (MM.479)
První vzlet:
Maiden Flight:
25.08.1941
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
2331 kg 5139 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2894 kg 6380 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
11,000 m 36ft 1,06in
Délka:
Length:
8,673 m 28ft 5,45in
Výška:
Height:
3,280 m 10ft 9,12in
Plocha křídla:
Wing Area:
18,27 m2 196.66 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
158,40 kg/m2 32.44 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Daimler-Benz DB 601A, vodou chlazený invertní dvanáciválec s válci do V o vzletovém výkonu 820 kW (1 100 k).
Vrtule trojlistá VDM 9-11207 s konstantní rychlostí otáček o průměru 3 100 mm.
Daimler-Benz DB 601A-1, twelve-cylinder liquid-cooled supercharged 60° inverted Vee, rated 1,056 hp for take-off,
driving a three-bladed VDM 9-11207 constant-speed propeller of 10ft 2,04in diameter.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
411 l 90.1/2 UK gallons
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
579 km/h v 4500 m 359.8 mph in 14764 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
450 km/h v 6000 m 279.6 mph in 19685 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
5,5 min do 6000 m 5,5 min to 19685 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
10500 m 34449 ft
Dolet:
Range:
1250 km 776.7 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm nad motorem se zásobou střeliva 150 nábojů pro každý. Two 0.50 inch Breda-SAFAT machine guns fixed forward-firing in nose, 150 rpg
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Fiat G.50V šel až za vrchol možností draku G.50. Do draku byl instalován německý motor DB 601A a s tímto motorem vzlétl 25. srpna 1941, nejprve bylo počítáno s možností zavést takový typ do sériové výroby jako Fiat G.52, ale bylo od toho upuštěno ve prospěch nové konstrukce s ještě výkonnějším motorem DB 605A - Fiat G.55. The G.50V was a single prototype powered by the Daimler Benz DB 601A inline engine. It made its maiden flight on 25 August 1941 and achieved a top speed of 360mph. It was to have been the prototype for the Fiat G.52, but work on that version was abandoned in favour of the DB 605 powered G.55.
Zdroje:
Sources:
L+K 4/1970, Václav Němeček, Monografie Fiat CR-42
http://www.airwar.ru/enc/fww2/g50.html
www.aerei-italiani.net
http://www.en.wikipedia.org/wiki/Fiat_G.50
http://www.century-of-flight.net/.../Fiat%20G.50%20Freccia.htm
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Fiat-G-50V-t72063#254212 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Fiat G.50V


Zdroje :
http://www.airwar.ru/enc/fww2/g50.html

Fiat G.50V -


URL : https://www.valka.cz/Fiat-G-50V-t72063#254409 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more