This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
je určen jako traťový nebo přibližovací nesměrový radiový maják pro stacionární využití jako zástavba do mobilních prostředků BASA-II-L nebo NAVYRA ve skříňovém automobilu P V3S.
Na leteckých základnách je vysílač NAVYRA – II využíván jako záložní při poruše stacionárních TDV – 100 , TDV-60 / TDV – 50.
Umožňuje obslužný nebo bezobslužný provoz s dálkovým ovládáním z LS ŘLS. Může pracovat s anténami lodní T, deštníkovou nebo vějířová od TDV se systémem protiváh.
1. Souprava vysílače NAVYRA – II se skládá:
Ze stojanu s bloky: (Anténní, ovládací, vysílač č. 1, vysílač č. 2, hlavního vypínače, blok HORMON, blok MKR – 03)
Skříně zdroje 40 V a nabíječe olověných AKU,
3 ks olověných akumulátorů
Anténního a zemnícího systému
souprava záložních dílů, průvodní dokumentace
2. Taticko technická data.
Kmitočtový rozsah je 200 – 1.250 kHz (200 – 390; 390 – 700; 700 – 1.070; 1070 – 1.250 kHz)
Výkon vysílače v režimu A2: maximální 200 W, omezený 50 W
Identif. značka: kombinace 3 znaků Morseovy abecedy s opakováním 1 až 9x /min.
Druhy provozu: A1 – klíčovaná nosná; A2 – modulovaná nosná; A3 – fonická
Napájení: ze síťě AC 230 V / 50 Hz, nebo z AKU 3 x 12 V =36 V / 150 Ah
Zdroj:
Let 5-2, provozní a technická dokumentace. Učební texty RTZ