Suchoj T-4

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 539 příspěvků vloženo, 2616 editováno a 942 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Suchoj T-4

Sukhoi T-4 / Сухой Т-4

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Suchoj T-4 Sukhoi T-4
    Originální název:
    Original Name:
    Сухой Т-4
    Kategorie:
    Category:
    bombardovací letoun bomber aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1971-DD.MM.1974 Tušinský strojírenský závod, Tušino /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1971-DD.MM.1974
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    2 + 2 nedokončené / unfinished
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    22.08.1972
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    kachna canard
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    55600 kg 122577 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    114400 kg 252209 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    136000 kg 299829 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    22,00 m 72ft 2,13in
    Délka:
    Length:
    44,50 m 145ft 11,97in
    Výška:
    Height:
    11,19 m 36ft 8,55in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    295,70 m2 3182.89 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    dvouproudový turbofan
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    4
    Typ:
    Type:
    Kolesov RD-36-41 o tahu 156,91 kN s přídavným spalováním Kolesov RD-36-41, thrust 35274 lb with afterburner
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    57000 kg 125661 lb
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    3200 km/h v 0 m 1988.4 mph in 0 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    1150 km/h v 0 m 714.6 mph in 0 ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    24000 m 78740 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    6000 km 3728.2 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    plánovaná:
    2x protilodní střela Ch-45 nebo
    1x atomová puma
    proposed:
    2x Kh-45 anti-shipping missile or
    1x nuclear weapon
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    - výkony jsou pravděpodobně vypočtené - performance numbers are calculation
    Zdroje:
    Sources:
    Gordon, Yefim; Guston, Bill. Soviet X-Planes. Midland Publishing, Leicester 2000. ISBN 1-85780-099-0.
    Antonov, Vladimir; Gordon, Yefim et al. OKB Sukhoi: A History of the Design Bureau and its Aircraft. Midland Publishing, Hinckley 1996. ISBN 1-85780-012-5.
    ruslet.webnode.cz
    URL : https://en.valka.cz/topic/view/711#561202Version : 0
    MOD
    Avatar

    This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button below to see machine translation of this post.

    Historie vývoje T-4 v datech


    Podzim 1961 - GKAT (Goskomitět po Aviacionnoj Těchnike) Vládní výbor pro leteckou techniku vyhlásil soutěž na vypracování předběžných technických návrhů
    červen až září 1962 - předkládání soutěžních návrhů OKB Suchoj, Tupolev a Jakovlev vítězem je vyhlášena OKB Suchoj
    3. prosince 1963- letoun dostává označení „izdělie 100“ tovární označení je T-4
    prosinec 1965 - schválení konečné varianty (v pořadí 33) a zahájení stavby prvního prototypu „101“
    28. října 1967 - vydáno nařízení o výrobě sedmi prototypů (šest letových, jeden pro statické zkoušky)
    1969 - zahájení stavby stavbu druhého prototypu „102“
    30. prosince 1971- první prototyp „101“ dopraven na letiště v Žukovském
    20. dubna 1972 - zahájení pojížděcích zkoušek
    22. srpna 1972 - první vzlet: osádka šéfpilot Hrdina Sovětského svazu V. S. Iljušin a zasloužilý šturman N. A. Alferov
    6. srpna 1973- poprvé překonána rychlost zvuku, výkonem M = 1,28 ve výšce 12 100 m
    22. ledna 1974 - začala druhá fáze letových zkoušek, celkový nálet „101“ do března 1974:10 hodin 20 minut
    28. ledna 1976 – definitivní zrušení programu „izdělie 100“ nařízením ministerstva leteckého průmyslu č. 38
    1982 - „101“ přemístěn do Muzea letecké techniky VVS (Vojeno vozdušnych sil) při letecké akademii J. A. Gagarina v Moninu
    URL : https://en.valka.cz/topic/view/711#27146Version : 0
    MOD
    Avatar

    This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button below to see machine translation of this post.

    Článek Suchoj T-4 Sotka - Lovec letadlových lodí
    URL : https://en.valka.cz/topic/view/711#35711Version : 0
    Avatar
    Sukhoi T-4 ("yellow 101") in the form of the beginning of the tests in Aero-research institute of M. M. Gromova, year 1972.

    Sukhoi T-4 Side view Basil am zolotov.

    Source : http://basilzolotov.com

    Source : http://basilzolotov.com
    URL : https://en.valka.cz/topic/view/711#590117Version : 0
    MOD
    Avatar

    This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button below to see machine translation of this post.

    Suchoj T-4 ("žlutá 101"), Ústřední muzeum vojenského letectva Ruské federace, Monino, 2006.


    URL : https://en.valka.cz/topic/view/711#123841Version : 0
    MOD
    Avatar

    This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button below to see machine translation of this post.

    Suchoj T-4 ("žlutá 101"), Ústřední muzeum vojenského letectva Ruské federace, Monino, 2006.




    URL : https://en.valka.cz/topic/view/711#184430Version : 0
    MOD
    Avatar

    This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button below to see machine translation of this post.

    Suchoj T-4 ("žlutá 101"), Ústřední muzeum vojenského letectva Ruské federace, Monino, 2006.




    URL : https://en.valka.cz/topic/view/711#184431Version : 0
    MOD
    Avatar

    This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button below to see machine translation of this post.

    Suchoj T-4 ("žlutá 101"), Ústřední muzeum vojenského letectva Ruské federace, Monino.








    URL : https://en.valka.cz/topic/view/711#128413Version : 0