CZK - Tatra 148 NTt 6x6

     
Název:
Name:
Tatra 148 NTt 6x6 Tatra 148 NTt 6x6
Originální název:
Original Name:
Tatra 148 NTt 6x6
Kategorie:
Category:
tahač návěsů semitrailer truck
Výrobce:
Producer:
Tatra n.p., Kopřivnice /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1972-14.12.1982 (všechny verze, včetně civilní výroby / all versions, including civil production)
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
113 647 (všechny verze, včetně civilní výroby / all versions, including civil production)
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.1968 (prototyp T-148 / T-148 prototype)
Počet míst k sezení:
Troop Seating Capacity:
1 + 2
Technické údaje:
Technical Data:
 
Náhon:
Configuration:
6x6
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
8500 kg 18739 lb
Užitečné zatížení:
Payload:
100001) kg 220461) lb
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
18740 kg 41315 lb
Přípojná hmotnost:
Gross Trailer Weight:
18260 kg 40256 lb
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem:
Gross Combination Weight:
37000 kg 81571 lb
Celková délka:
Overall Length:
6735 mm 22ft 1,16in
Celková šířka:
Overall Width:
2500 mm 8ft 2,43in
Celková výška:
Overall Height:
2440 mm 8ft 0,06in
Světlá výška:
Ground Clearance:
290 mm 11,42in
Rozvor:
Wheelbase:
3690 mm - 1320 mm 145 ¼ in - 52in
Rozchod:
Track:
1966 mm - přední náprava
1770 mm - zadní nápravy
77,4in - front axle
69,69in - rear axle
Brzdová soustava:
Braking System:
provozní - pneumatická, dvouokruhová
nouzová - ruční, mechanická
parkovací - ruční, mechanická
odlehčovací - motorová brzd
service brake - dual-circuit pressure-air brakes
emergency brake - manual, mechanical
parking brake - manual, mechanical
engine brake - exhaust brake
Elektrický systém:
Electrical System:
napětí elektrické sítě: 24 V
ukostřený záporný pól
dva akumulátory: 12 V / 175 Ah
alternátor: 24 V / 30 A
nominal voltage: 24 V
ground pole: negative
two batteries: 12 V / 175 Ah
alternator: 24 V / 30 A
Pneumatiky:
Tyres:
11,00-20eHD 14 PR
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
Tatra T2-928-1E
- vznětový, vidlicový, vzduchem chlazený, s přímým vstřikem paliva
- počet válců: 8
- vrtání: 120 mm
- zdvih: 140 mm
- objem válců: 12 667 cm3
- maximální točivý moment: 813,9 Nm při 1200 ot/min
- maximální výkon: 148,6 kW při 2000 ot/min
Tatra T2-928-1E
- air cooled, V-type, four stroke, direct injection diesel engine
- number of cylinders: 8
- bore: 4.72 in
- stroke: 5.51 in
- swept volume: 773 cu in
- maximum torque: 600 lb.ft at 1200 rpm
- maximum power output: 199 hp (202 PS) at 2000 rpm
Převodovka:
Gearbox:
synchronizovaná 5+1; řazení mechanické, normální a redukovaný chod synchronizovaná 5+1; řazení mechanické, normální a redukovaný chod
Spojka:
Clutch:
suchá, třecí, dvoulamelová, vzducho-kapalinové ovládání dry, dual-plate, friction clutch, pneumatic-hydraulic control
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
150 l 33 Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
75 km/h 47 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
362) l/100 km 7.852) mi/Imp gal
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
~450 km ~280 mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
41 ° / °
Svah:
Gradient:
? ° ? %
Boční náklon:
Side Slope:
? ° ? %
Překročivost:
Trench Crossing:
? m ?
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
? m ?
Brodivost:
Fording Depth:
0,43) m 15,7in3)
Uživatelské státy:
User States:


Poznámka:
Note:
1) zatížení točnice
2) základní spotřeba paliva
3) bez přípravy, s přípravou 0,8 m
1) fifth wheel load
2) basic fuel consumption
3) without preparation, with preparation 31.5 in
Zdroje:
Sources:
Dílenská příručka pro opravy nákladních automobilů řady Tatra 148, II. vydání, Tatra - n.p. Kopřivnice, 1972
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-148-NTt-6x6-t63808#253269 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Tatra 148 NTt 6x6


Tatra 148 NTt 6x6 je třínápravový nákladní automobil pro tažení návěsů do maximální hmotnosti jízdní soupravy 37 000 kg a při zatížené točnici hmotností 10 000 kg. Pohání jej osvědčený čtyřtaktní vznětový motor Tatra T2-928-1 o objemu 12667 cm3 a s výkonem 148,6 kW při 2 000 ot/min. Výkon motoru je trvale přenášen na obě zadní nápravy a také na vypínatelný náhon přední nápravy.


Zdroj: www.tatraportal.sk

CZK - Tatra 148 NTt 6x6 -


URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-148-NTt-6x6-t63808#227686 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Tatra T-148 NTt 6x6 v civilním provozu s návěsem pro přepravu dřevěné kulatiny.
Zdroj: soukromý archiv.
CZK - Tatra 148 NTt 6x6 -


URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-148-NTt-6x6-t63808#246557 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Bývalý vojenský tahač T-148 NTt 6x6, dnes v civilní používání.
Zdroj: soukromý archiv.
CZK - Tatra 148 NTt 6x6 -


CZK - Tatra 148 NTt 6x6 -


URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-148-NTt-6x6-t63808#247812 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Jedno z vozidel T-148 NTt 6x6 používaných Německou lidovou armádou, přibližně 1978.
CZK - Tatra 148 NTt 6x6 - (Militaertechnik)

(Militaertechnik)
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-148-NTt-6x6-t63808#261344 Version : 0
T-148 NTt 6x6 from the arsenal of the German people's army with the container semi-trailer HLS-200 with the laden tank container KC 17 for volume of 17 m3, the beginning of the 80. years..
CZK - Tatra 148 NTt 6x6 - (Militaertechnik)

(Militaertechnik)
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-148-NTt-6x6-t63808#503830 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more