This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
Technické údaje:
Motor: zážehový čtyřdobý řadový karburátorový čtyřválec VAZ 21011 s rozvodem OHC
Zdvihový objem: 1293 ccm
Vrtání: 79 mm
Zdvih: 66 mm
Největší výkon: 49,3 kW (67 k) při 5600 ot/min
Největší točivý moment: 94,2 Nm při 3500 ot/min
Stupeň komprese: 8,5:1
Spojka: suchá jednokotoučová s talířovou pružinou s kapalinovým ovládáním
Převodovka: čtyřstupňová
Podvozek: bezrámová konstrukce s pomocnými nosníky
Zavěšení předních kol: nezávislé na závěsných ramenech s vinutými pružinami, kapalinovými tlumiči a příčným zkrutným stabilizátorem
Zavěšení zadních kol: tuhá náprava spojená s karosérií dvěma páry podélných tyčí, s vinutými pružinami, příčnou tyčí a teleskopickými tlumiči
Tlumiče pérování: kapalinové teleskopické dvojčinné
Přední brzdy: kotoučové
Zadní brzdy: bubnové
Délka: 4043 mm
Šířka: 1611 mm
Výška: 1382 mm
Rozvor: 2424 mm
Rozchod vpředu/vzadu: 1349/1305 mm
Světlá výška: 170 mm
Rozměry pneumatik: 155R13
Pohotovostní hmotnost: 955 kg
Užitečná hmotnost: 400 kg
Celková hmotnost: 1355 kg
Spotřeba: 8,2 l/100km
Maximální rychlost: 143 km/h
Zrychlení 0 až 100 km/h: 18 s
Zdroj: www.tuning.cz, Vladislav Tůma: Opravy a údržba automobilů VAZ 2101 až 2106, SNTL 1976
Period | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Production No. | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Tactical marking | - |
Name | - |
Unit | - |
Date (DD.MM.RRRR) | - |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |