Avro Anson Mk.II

Federal Aircraft AT-20 Anson
     
Název:
Name:
Avro Anson Mk.II Avro Anson Mk.II
Originální název:
Original Name:
Avro Anson Mk.II
Kategorie:
Category:
víceúčelový letoun utility aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1941-DD.MM.1943 Federal Aircraft Ltd., Montreal, Quebec /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1941-DD.MM.1943
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1822
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.08.1941
Osádka:
Crew:
5
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
3475 kg 7660 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
17.22 m 56ft 6in
Délka:
Length:
12.88 m 42ft 3in
Výška:
Height:
4.22 m 13ft 10in
Plocha křídla:
Wing Area:
43.01 m2 463 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of engines:
2
Typ:
Type:
Jacobs L-6MB (R-915-7) o výkonu 246 kW Jacobs L-6MB (R-915-7), power 330 HP
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
286.5 km/h v ? m 178 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:




?




?
Poznámka:
Note:
více ZDE more HERE
Zdroje:
Sources:
Fahey, James C. U.S. Army Aircraft 1908-1946. Ships and Aircraft, New York,1964
aeroweb.brooklyn.cuny.edu
http://en.wikipedia.org/wiki/Avro_Anson
www.jaapteeuwen.com
www.xs4all.nl
http://www.lancastermuseum.ca/anson.html
URL : https://www.valka.cz/Avro-Anson-Mk-II-t61887#339651 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Kanadská licenční výroba Avra Anson u montrealské firmy Federal Aircraft Corporation, která byla vlastněna státem a vznikla v roce 1940 právě k tomuto účelu, protože dodávky z Anglie již nedokázaly dostatečně zásobovat výcvikový program. Tyto kanadské stroje se odlišovaly použitím motorů Jacobs R-915-7 (jinak také L-6MB) a měly upravený tvar přídě a hydraulické ovládání klapek a podvozku. Dalšími podniky účastnícími se na výrobě dílů byly kanadský de Havilland, Canadian Vickers, CCF, National Steel Car Co, Ottawa Car and Aircraft Co a Macdonald Bros. Vyrobeno bylo 1,822 kusů, USAAF 50 těchto strojů používala pod označením Federal Aircraft AT-20 Anson jako cvičné, všechny ostatní sloužily v Kanadě.

Zdroj:
aeroweb.brooklyn.cuny.edu
http://en.wikipedia.org/wiki/Avro_Anson
www.jaapteeuwen.com
www.xs4all.nl
http://www.lancastermuseum.ca/anson.html
Avro Anson Mk.II - Prototyp Ansonu II, červen 1942. Zdroj: http://www.rcaf.com/aircraft/trainers/anson/index.php?name=Anson

Prototyp Ansonu II, červen 1942. Zdroj: www.rcaf.com
Avro Anson Mk.II - Anson Mk.II. Zdroj: http://www.lancastermuseum.ca/anson.html

Anson Mk.II. Zdroj: http://www.lancastermuseum.ca/anson.html
URL : https://www.valka.cz/Avro-Anson-Mk-II-t61887#223871 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more