BMW R 1150 RT

     
Název:
Name:
BMW R 1150 RT BMW R 1150 RT
Originální název:
Original Name:
BMW R 1150 RT
Výrobce:
Producer:
BMW Motorrad International, Mnichov
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.2001-DD.MM.2004
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.RRRR
Počet míst k sezení:
Troop Seating Capacity:
1
Technické údaje:
Technical Data:
 
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
279 kg 615 lb
Užitečné zatížení:
Payload:
216 kg 476 lb
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
495 kg 1091 lb
Celková délka:
Overall Length:
2230 mm 7ft 3.75in
Celková šířka:
Overall Width:
898 mm 2ft 11.25in
Celková výška:
Overall Height:
1380 mm 4ft 6.25in
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
vzduchem a olejem chlazený čtyřdobý dvouválec, typu "boxer", čtyři ventily na válec air and oil-cooled, four stroke, flat-twin (boxer), four valves per cylinder
Výkon:
Power:
70 kW při 7250 ot/min 93.9 bhp at 7250 rpm
Převodovka:
Gearbox:
šestistupňová 6 gears
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
25,2 l 5.54 Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
202 km/h 125.5 mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
4,7 l/100 km 60.1 mi/Imp gal
Jízdní dosah:
Cruising Range:
500 km 311 mi
Uživatelské státy:
User States:







...







...
Poznámka:
Note:
V roce 2001 začala výroba motocyklu BMW R1150RT (R- označuje motor typu "boxer", 1150- objem motoru a RT značí, cestovní provedení motocyklu- Reise-Tourer). Motocykl se vyráběl do roku 2004, kdy jej nahradila výroba přepracovaného provedení s označením R1200RT.

U motocyklové čety Hradní stráže jsou motocykly R1150 RT používány společně s motocykly BMW R1100 RT. Oproti standardnímu provedení jsou jednomístné, doplněné o dva a zábleskové majáky vpředu, jeden vysouvací maják vzadu, sirény a radiostanici Motorola s možností komunikace bez helmy (venkovní mikrofon a reproduktor). Mají také hasící přístroj.

Změnami oproti R1100 RT jsou: motor má větší vrtání a zdvih (101 mm x 70,5 mm), vyšší výkon a kroutící moment, dvě svíčky na válec, upravené vstřikování, ABS, nižší hmotnost, vyšší kompresní poměr (11,3:1), zadní kolo má 17", hydraulické ovládání spojky a viditelně jiná kapotáž s větším předním světlem a pětipaprsková kola místo třípaprskových.

Převodové poměry jsou: 2.050 / 1.600 / 1.267 / 1.040 / 0.900 / 0.700
Ráfky mají rozměry 3,50x17 a 5,00x17 a obouvají se na ně pneumatiky o rozměrech 120/70-ZR 17 a 170/60-ZR 17. Přední brzdové kotouče mají průměry zvětšené na 320 mm.
-
Zdroje:
Sources:
Archiv autora
URL : https://www.valka.cz/BMW-R-1150-RT-t60914#420615 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

BMW 1150 RT - motocykel určený pre zabezpečenie policajnej činnosti pri sporevádzaní určených osôb, kolón techniky a materiálu. Používaný Vojenskou políciou AČR a Hradnou strážou prezidenta ČR.


Takticko-technické údaje:
Motor: 4-taktný dvojvalec, boxer s objemom 1130 cm3 a výkonom 70 kW (95 hp) pri 7500 ot./min s točivým momentom 100 Nm/5500 ot./min
Dĺžka motocykla: 2230 mm
Výška: 1485 mm
Hmotnosť: 279 kg
Rýchlosť: 202 km/hod


Zdroj: IDET 2007
URL : https://www.valka.cz/BMW-R-1150-RT-t60914#219357 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Motocykel používaný Hradnou strážou (IDET 2007)





URL : https://www.valka.cz/BMW-R-1150-RT-t60914#219370 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more