Junkers G 31

     
Název:
Name:
Junkers G 31 fo Junkers G 31 fo
Originální název:
Original Name:
Junkers G 31 fo
Kategorie:
Category:
dopravní letoun passenger aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1926-DD.MM.1930 Junkers Flugzeugwerke AG, Dessau /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1926-DD.MM.1930
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
13
První vzlet:
Maiden Flight:
13.09.1926
Osádka:
Crew:
4 + 15
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
5250 kg 11574 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
8500 kg 18739 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
30,30 m 99ft 4,91in
Délka:
Length:
17,28 m 56ft 8,3in
Výška:
Height:
6,00 m 19ft 8,21in
Plocha křídla:
Wing Area:
102,00 m2 1097.92 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
3
Typ:
Type:
BMW Hornet A o vzletovém výkonu 441 kW/600 k
dvoulistá kovová vrtule
BMW Hornet A, take-off power 592 hp
two-bladed metal propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
211 km/h v ? m 131.1 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
180 km/h v ? m 111.8 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
1050 km 652.4 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Balous, Miroslav. Z archivů: Junkers G 31, L+K 2001/07.
http://hugojunkers.pytalhost.com/ju_g31_a1.htm
http://www.aviastar.org/air/germany/ju-31.php
http://www.junkers.de/flugzeuge/junkers-g-31
URL : https://www.valka.cz/Junkers-G-31-t58121#210085 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Letoun, předchůdce slavného Ju 52, byl navržen v roce 1926. Byl určen pro 15 cestujících, byl celokovový s potahem z typického "vlnitého plechu". Podvozek byl pevný a letoun měl dvojité svislé ocasní plochy. První prototyp poháněly motory Junkers L 5 (228 kW/310 k), které o rok později nahradily motory Gnome-Rhone Jupiter (331 kW/450 k). Sériové stroje objednala Lufthansa, pro kterou se stavěly tři verze G 31 fi s Jupitery, G 31 ho s americkými Pratt & Whittney Hornet a G 31 fo se shodnými motory, ale vyráběnými v licenci firmou BMW. Na tento standard byla později většina přestavěna. U Lufthansy sloužily spolehlivě do let 1936-37.
Jeden letoun byl dodán do Rakouska a tři kusy, upravené pro transport nákladu, byly dodány na Novou Guineu, kde je používaly těžařské společnosti. V roce 1934 tam byl dodán i upravený prototyp. Jeden kus se dočkal japonského útoku a do svého stavu ho zařadilo australské letectvo. Byl používán až do roku 1944.
Junkers G 31 - http://de.wikipedia.org/wiki/Junkers_G_31

http://de.wikipedia.org/wiki/Junkers_G_31
URL : https://www.valka.cz/Junkers-G-31-t58121#210087 Version : 0
de.wikipedia.org].

Junkers G 31 - G 31 fo

G 31 fo
URL : https://www.valka.cz/Junkers-G-31-t58121#527080 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more