Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 375 příspěvků vloženo, 1566 editováno a 313 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Albatros G.III

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Albatros G.III Albatros G.III
    Originální název:
    Original Name:
    Albatros G.III
    Kategorie:
    Category:
    bombardovací letoun bomber aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1916-DD.MM.191R Albatros-Flugzeugwerke GmbH, Berlin /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1916-DD.MM.191R
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    ~ 12
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.1916
    Osádka:
    Crew:
    3
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    2064 kg 4550 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    3150 kg 6945 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    18,0 m 59ft 0,65in
    Délka:
    Length:
    11,9 m 39ft 0,5in
    Výška:
    Height:
    4,20 m 13ft 9,34in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    79,0 m2 850.35 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    Benz Bz.IVa o výkonu 162 kW
    Vrtule dvoulistá dřevěná
    Benz Bz.IVa, power 220 hp
    two-blade wooden propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    1366 kg 3012 lb
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    150 km/h v 0 m 93.2 mph in 0 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    25 min do 2000 m 25 min to 6562 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    4000 m 13123 ft
    Dolet:
    Range:
    600 km 372.8 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2 x kulomet LMG 14 Parabellum ráže 7,92 mm


    Pumy: max. 325 kg
    2 x kulomet LMG 14 Parabellum ráže 7,92 mm


    Pumy: max. 325 kg
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    Vytrvalost: 4 hodiny Endurance: 4 hr
    Zdroje:
    Sources:
    CHANT, Chris. Nejslavnější bombardéry: Od roku 1914 do současnosti, Svojtka 2006, ISBN 80-7352-394-9.
    Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
    Gray, Peter, Thetford, Owen. German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970.
    http://avia.russian.ee
    URL : https://en.valka.cz/topic/view/57596#208145Version : 0
    Avatar

    This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button below to see machine translation of this post.

    Albatros G.III - popis


    Dvouplošník nestejného rozpětí křídel. Horní křídlo bylo větší. Trup dřevěné konstrukce potažené překližkou. Motory Benz Bz.IVa o výkonu 220 koní v gondolách s kovovým opláštěním byly umístěny na spodním křídle. Motory poháněly dvoulisté dřevěné vrtule v tlačném uspořádání. V místě motorových gondol byla část odtokové hrany spodního křídla vyříznuta, aby bylo možné motory a vrtule posunout co nejblíže náběžné hraně. Pod každou motorovou gondolou byl umístěn dvoukolový podvozek s vyplétanými koly. Obrannou výzbroj tvořily dva pohyblivé kulomety LMG 14 Parabellum ráže 7,92 mm z nichž jeden byl umístěn na přídi a druhý v zadní části kokpitu.
    Operační nasazení - v omezené míře na makedonské frontě koncem roku 1916.


    Použité prameny:
    [1] CHANT, Chris. Nejslavnější bombardéry: Od roku 1914 do současnosti, Svojtka 2006, ISBN 80-7352-394-9
    [2] avia.russian.ee
    URL : https://en.valka.cz/topic/view/57596#208147Version : 0
    Avatar

    This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button below to see machine translation of this post.

    Fotografie převzata ze serveru avia.russian.ee.


    URL : https://en.valka.cz/topic/view/57596#208146Version : 0