Rotační motory

Diskuse

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Citace - Káca :

Pánové, mám jeden skromný dotaz. Předem upozorňuji, že jsem nepřišel na to, do které sekce fora přesně můj dotaz patří, tímto se omlouvám všem moderátorům a prosím o shovívavost, případné přesunutí respektuji, případný postih či trest samozřejmě přijímám hrdě se všemi následky.


TAK TEDY: přeme se s bratrem o to, jakým způsobem byl řešen u rotačních motorů ( RHONE,...) přívod paliva do rotujících válců, potažmo jakým způsobem byl řešen výfuk? Příjmu rád i odkazy na materiály s popisem pricipu funkce, s výkresy, či popisem jiných podrobností rotačních motorů vůbec.


Děkujeme předem


Káca & klaxon[/code]



Káco, psal jsem Ti SZ, ale jsi zatím k nezastižení a snad je to bude zajímavé i pro další, tak tady je pár odkazů:
http://www.aviation-history.com/engines/rotary.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Gnome_et_Rh%C3%B4ne
http://www.griffwason.com/gw_pages/lerhone80.htm
www.oldrhinebeck.org
http://www.bcam.net/engines/replicas/lerhone.htm
http://www.aviation-history.com/engines/super.htm
www.caligari.com
http://www.keveney.com/gnome.html


Je to opravdu jednoduché, směs se připravovala v karburátoru, který byl na konci motoru, tak tedy směs byla nasáta do bloku motoru a z bloku byla vedena v měděných trubkách až k jednotlivým sacím ventilům. Výfukové plyny neměly žádný kolektor, proto byl spodek letadla za motorem špinavý od spalin a od oleje.
URL : https://www.valka.cz/Rotacni-motory-t43350#171983 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments

Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more