Rozpočet tohoto webu pro rok 2019 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 64.741,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 311 příspěvků vloženo, 950 editováno a 303 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Charbin Z-9

Harbin Z-9A

直-9

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Charbin Z-9 Harbin Z-9
    Originální název:
    Original Name:
    直-9
    Kategorie:
    Category:
    víceúčelový vrtulník utility helicopter
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1981-DD.MM.1992 Harbin Aircraft Manufacturing Factory, Harbin
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1981-DD.MM.1992
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    29 Z-9
    20 Z-9A
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Uspořádání rotorů:
    Rotor Configuration:
    fenestron fenestron
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného vrtulníku:
    Empty Weight:
    1975 kg 4354 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    3850 kg 8488 lb
    Délka s otáčejícími se rotory:
    Length with Rotors Turning:
    13,46 m 44 ft 1 ⅞ in
    Délka trupu:
    Fuselage Length:
    11,44 m 37 ft 6 ⅜ in
    Šířka trupu:
    Fuselage Width:
    1,90 m 6 ft 2 ¾ in
    Celková výška:
    Overall Height:
    4,01 m 13 ft 1 ⅞ in
    Průměr hlavního rotoru:
    Main Rotor Diameter:
    11,93 m 39 ft 1 ⅝ in
    Průměr vyrovnávacího rotoru:
    Tail Rotor Diameter:
    0,90 m 2 ft 11 ⅜ in
    Plocha disku hlavního rotoru:
    Main Rotor Disc Area:
    111,78 m2 1203.19 ft2
    Plocha disku vyrovnávacího rotoru:
    Tail Rotor Disc Area:
    0,64 m2 6.89 ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    turbohřídelový turboshaft
    Počet motorů:
    Number of engines:
    2
    Typ:
    Type:
    Z-8: Turboméca Arriel 1C1 o vzletovém výkonu 526 kW/ 715 k
    Z-8A: Ču-čou WZ-8A o vzletovém výkonu 526 kW/ 715 k
    Z-8: Turboméca Arriel 1C1, take-off power 705 hp
    Z-8A: Zhuzhou WZ-8A, take-off power 705 hp
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    1140 l
    400 l pomocná nádrž
    251 Imp gal / 301 US gal
    88 Imp gal / 106 US gal ferry tank
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    305 km/h v ? m 190 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    260 km/h v ? m 162 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    4.2 m/s 827 ft/min
    Statický dostup:
    Static Ceiling:
    1020 m 3346 ft
    Dynamický dostup:
    Dynamic Ceiling:
    4500 m 14764 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    1000 km 621 mi
    Přepravní kapacita:
    Transport Capacity:
    9 cestujících

    1900 kg nákladu
    1600 kg podvěšeného nákladu
    9 passengers

    4189 lb of cargo
    3527 lb of cargo externally
    Výzbroj a vybavení:
    Armament and Equipment:
     
    Výzbroj:
    Armament:
    - -
    Vybavení:
    Equipment:
    - -
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    Z-9 - obdoba AS 365N1, stroje postavené z francouzských dílů
    Z-9A - stroje využívající i díly z domácí výroby
    -
    Zdroje:
    Sources:
    Gordon, Yefim; Komissarov, Dmitriy. Chinese Aircraft: China's aviation industry since 1951. Hikoki Publications, Manchester 2008. ISBN: 9-781902-109046.
    ruslet.webnode.cz
    www.sinodefence.com
    URL : https://en.valka.cz/topic/view/41730#616739Version : 0
    MOD
    Avatar

    This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button below to see machine translation of this post.

    Z-9 v službách PLA

    Z-9 vo verzii pre elektronický boj so špeciálnou anténou na boku trupu

    Z-9 pri cvičení PLA

    Z-9 - spojovacia verzia so špeciálnou anténou na trupe

    Z-9
    URL : https://en.valka.cz/topic/view/41730#163445Version : 0
    MOD