This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
...
Lineup at the Norwegian club landstreff (national meet-up) 2003
Old and new (2005)
Offloading from a C-5 Galaxy in Namibia (1989)
URL : https://www.valka.cz/GBR-Land-Rover-t41419#160951
Version : 0
This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
Series I
1957 Series I Station Wagon (2005)
Series I hardtop (2005)
14th US Engineer Battallion in Pyongyang, North Korea, November 1950, commandering a British Series I Land Rover
1952 Series I
URL : https://www.valka.cz/GBR-Land-Rover-t41419#160952
Version : 0
Reklama
This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
Series II
1959 Series II Soft Top
URL : https://www.valka.cz/GBR-Land-Rover-t41419#160953
Version : 0
This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
Series III
1976 Series III station wagon
URL : https://www.valka.cz/GBR-Land-Rover-t41419#160954
Version : 0
This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
Defender 90, 110 90STW Hard Top, St. Wagon
Motor Zdvihový objem (ccm) 2495 Počet válců 5 Největší výkon 122 Ps (90 kW) 4200 ot./min. Největší točivý moment 300 Nm 1950 ot./min.
Převodné ústrojí Suchá jednokotoučová spojka s přímo řazenou pětistupňovou převodovkou, mezinápravový diferenciál s možností manuální aktivace.
Karoserie Hliníková uložená na rámu.
Podvozek Tuhá přední a zadní náprava uložené na rámu a stabilizované panhardskými tyčemi.
Řízení Šnekové s posilovačem
Brzdy Dvouokruhové brzdy s posilovačem, na přání ABS a ETC (elektronická kontrola prokluzu).
Hmotnosti Pohotovostní hmotnost 1815 kg Hard Top 1900 kg St. Wagon Nejvyšší hmotnost brzděného přívěsu 3500 kg
Provozní vlastnosti Nejvyšší rychlost 130 km/h Spotřeba město 11,9 l mimo město 8,8 l kombinovaná 10 l Objem palivové nádrže 60 l
1986 90
110 crew cab pickup (2005)
Defender 110 station wagon (2005)
Defender 110 hardtop (2005)
110 crew cab recovery vehicle (2005)
110 station wagon (2005)
110 station wagon (2005)
110 station wagon (2005)
110 patrol vehicles in Iraq
130 crew cab (2005)
90 hardtop (2005)
90 softtop (2005)
US Army Rangers Multi Role Combat Vehicle (MRCV) (2001)
1999 Defender 90 Td5
URL : https://www.valka.cz/GBR-Land-Rover-t41419#160955
Version : 0
Reklama
This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
Nešlo by toto usporiadať nejako inak? Je tu veľa fotiek rôznych verzií Land Roverov, ale nie je to spracované ani ako prehľadové fórum, ani ako faktografické fórum....
URL : https://www.valka.cz/GBR-Land-Rover-t41419#160972
Version : 0
This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
Dovolím si tvrdit, že přehledné uspořádání Land Roverů je dost obtížné. Jenom ten základní typ, který se nám pod pojmem Land Rover vybaví, se vyrábí už ve čtvrté generaci a jenom tato čtvrtá generace (čili Defender) se dnes vyrábí v devíti základních variantách a to nepočítám varianty speciální, malosériové či nástavby a už vůbec ne varianty motorové apod.
Ale pokusím se o to:
Land Rover Series I - Station Wagon - Soft Top - Crew Cab
Land Rover Series II - 88 Station Wagon - 88 Soft Top - 88 Crew Cab - 109 Station Wagon - 109 Soft Top - 109 Crew Cab
Land Rover Series IIA - mezigenerace - 88 Station Wagon - 88 Soft Top - 88 Crew Cab - 109 Station Wagon - 109 Soft Top - 109 Crew Cab
Land Rover Series III - 88 Station Wagon - 88 Soft Top - 88 Crew Cab - 88 Lightweight - 109 Station Wagon - 109 Soft Top - 109 Pick-up
Land Rover Defender - 90 Station Wagon - 90 Hard Top - 90 Soft Top - 110 Station Wagon - 110 Hard Top - 110 Soft Top - 110 Crew Cab - 130 Single Chassis Cab - 130 Crew Cab
A to jsem určitě na něco zapoměl
URL : https://www.valka.cz/GBR-Land-Rover-t41419#160995
Version : 0
This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
Myslím že se v rámci sériového provedení dělí podle rozvoru náprav (tedy třeba 90 a 110) to další už jsou verze karoserie (ne vozidla). samozřejmě jsou různé nástavby (i speciální jako sanitní ...) ale to už nejsou verze vozu ale zase karoserie. Existují i speciální tříosé verze (myslím že jsou používány v Austrálii) První verze se dělala i v Belgii (jako Minerva) a Německu (u firmy Vidal-Tempo)
URL : https://www.valka.cz/GBR-Land-Rover-t41419#161043
Version : 0
This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
Citace - bitaxe :
Myslím že se v rámci sériového provedení dělí podle rozvoru náprav (tedy třeba 90 a 110)
... ještě 130 - to číslo udává rozvor náprav v palcích. U starších modelů je to stejné - 88 a 109.
Citace - bitaxe :
První verze se dělala i v Belgii (jako Minerva) a Německu (u firmy Vidal-Tempo)
Series III se někdy od 80. let licenčně vyráběla ve Španělsku jako Santana. V trochu faceliftované podobě se vyrábí dodnes, ale podvozek je pořád starý Series III a motor je Iveco. Defender se licenčně vyrábí v Turecku u firmy Otokar.
URL : https://www.valka.cz/GBR-Land-Rover-t41419#161136
Version : 0
This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
110 STW Hard Top, St. Wagon, Crew Cab
Motor vznětový přeplňovaný s mezichladičem stlač. vzduchu rozvod-OHC počet ventilů-10 vstřikování paliva-přímé vstřikování common rail objem motoru (ccm)-2495 kompresní poměr-19,5 : 1 max. výkon (PS/kW/ot./min.)-122 / 90 / 4200 max. kroutící moment (Nm/ot./min.)-300 / 1950
Karoserie celohliníková Hard Top-3 dv. St. Wagon-5 dv. Crew Cab-4 dv.
Hard Top/St. Wagon/Crew Cab délka včetně rezervního kola (mm)- 4599/4599/4439 šířka (mm) 1790 výška při zatížení na celkovou hmotnost (mm)-2059/2059/2035 rozchod vpředu (mm) 1486 rozchod vzadu (mm) 1486 rozvor (mm) 2794 vzdálenost mezi podběhy kol (mm) 925 délka ložného plochy (mm) 1900/1900/1020 šířka ložné plochy (mm) 1430/1430/1450 výška ložné plochy (mm) 1205/1175/1205
Provoz v terénu stoupavost (při pohotovostní hmotnosti) 45° statická boční stabilita 30° úhel nájezdu (při pohotovostní hmotnosti) 50° úhel odjezdu bez závěs. kloubu (při pohotovostní hmotnosti) 35° úhel zlomu 152° hloubka brodění (mm) 500 max. světlá výška (nenaložený) (mm) 215
Hmotnosti a zatížení Hard Top/St. Wagon/Crew Cab provozní hmotnost (kg) 1920/2125/1995 max. zatížení na přední nápravu (kg) 1200 max. zatížení na zadní nápravu (kg) 1850/1750/1850 celková hmotnost (kg) 3050/2950/3050 max. zatížení na přední nápravu při zvýšené únosnosti (kg) -/-/1850 max. zatížení na zadní nápravu při zvýšené únosnosti (kg) -/-/2200 celková hmotnost při zvýšené únosnosti (kg) -/-/3500
Hmotnosti přívěsů na silnici (nebrzděný) (kg) 750 v terénu (nebrzděný) (kg) 500 na silnici (brzděný) (kg) 3500 v terénu (brzděný) (kg) 1000 střešní nosič na silnici (kg) 150
URL : https://www.valka.cz/GBR-Land-Rover-t41419#161263
Version : 0
This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
no to jsem pěknej ocásek budu muset kontaktovat admina nebo moda a dát vše dopořádku(dřív než po volbách to nestihnu)
URL : https://www.valka.cz/GBR-Land-Rover-t41419#161374
Version : 0
This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
Land Rover Series I Soft Top. V tejto úprave slúžil u RAF na prepravu V.I.P.s pri rôznych oficiálnych príležitostiach. Naleštený krásavec je z expozície RAF Musea Cosford.
URL : https://www.valka.cz/GBR-Land-Rover-t41419#176626
Version : 0
Join us
We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.