Micubiši 1MF4

Mitsubishi 1MF4 / 一〇式艦上戦闘機
     
Název:
Name:
Micubiši 1MF4 Mitsubishi 1MF4
Originální název:
Original Name:
一〇式艦上戦闘機
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1926-DD.MM.1928 Mitsubishi Internal Combustion Engine Manufacturing Co., Ltd., Nagoya /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1926-DD.MM.1928
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
128 (celkem všechny verze)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOBAR - standardní vzlet, přistání s pomocí brzdících lan CTOBAR - conventional take-off but arested recovery
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
929 kg 2048 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1240 kg 2734 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
1290 kg 2844 lb
Rozpětí:
Wingspan:
8,500 m 27ft 10,64in
Délka:
Length:
6,935 m 22ft 9in
Výška:
Height:
3,130 m 10ft 3,23in
Plocha křídla:
Wing Area:
27,68 m2 297.95 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
44,80 kg/m2 9.18 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Micubiši Hi (Hispano Suiza 8F), kapalinou chlazený řadový omiválec o vzletovém výkonu 221 kW (300 k)
Vrtule dvoulistá dřevěná o průměru 2 743 mm.
Mitsubishi Hi (Hispano Suiza 8F), eight-cylinder water-cooled Vee engine at 296 hp for take-off,
driving a two-bladed wooden fixed-pitch propeller of the diam. 9 ft.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
255 l 56 UK gallons
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
234 km/h v 3200 m 145.4 mph in 10499 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
6200 m 20341 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kulomet Vickers ráže 7,69 mm nad motorem. Two fixed forward-firing 0.303 Vickers machine-guns in the upper fuselage decking.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
一〇式艦上戦闘機 - Námořní palubní stíhací letoun Typ 10-3


- letoun měl upravenou směrovku, kabina pro pilota byla posunuta vpřed a nad podvozkem byly dva chladiče typu Lamblin.
一〇式艦上戦闘機 - Navy Carrier Fighter Type 10-3


Revised production version with cockpit moved forwards.
Zdroje:
Sources:
Robert Mikesh, Japanese Aircraft 1910-1941 US Naval Institute Press, rok 1990, ISBN:10-1557505632
Tadashi Nozawa, Encyclopedia of Japanese Aircraft 1900-1945. Vol.1. Mitsubishi Aircraft, Shuppan-Kyodo 1981
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, díl 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1
http://www.j-aircraft.com/drawings/johan/1mf.htm
www.aviastar.org
http://www.airwar.ru/enc/fww1/1mf.html
http://smmlonline.com/articles/hosho/hosho.html
http://www.j-aircraft.com/drawings/johan/1mf.htm
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-1MF4-t33676#122761 Version : 0
One of the few photos that have survived..
Micubiši 1MF4 -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-1MF4-t33676#122767 Version : 0
Camouflage Mitsubishi 1MF4 Type-3 from the aircraft carrier Kaga year 1928-1929..
Micubiši 1MF4 -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-1MF4-t33676#122766 Version : 0
Camouflage scheme from the year 1928.
Micubiši 1MF4 -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-1MF4-t33676#122763 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more