Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 374 příspěvků vloženo, 1558 editováno a 309 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Kawaniši E11K1 11-Ši

Kawanishi E11K1 11-Shi / 11试特殊侦察机(九七式运输机)

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Kawaniši E11K1 11-Ši Kawanishi E11K1 11-Shi
    Originální název:
    Original Name:
    11试特殊侦察机(九七式运输机)
    Kategorie:
    Category:
    experimentální letoun experimental aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1937-DD.MM.1937 Kawanishi Aircrafts, Ltd., Naruo /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1937-DD.MM.1937
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    3
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.1937
    Osádka:
    Crew:
    3
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    člunový trup flying boat
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    2170 kg 4784 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    3300 kg 7275 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    3850 kg 8488 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    16,180 m 53ft 1in
    Délka:
    Length:
    11,790 m 38ft 8,17in
    Výška:
    Height:
    4,390 m 14ft 4,83in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    38,00 m2 409.03 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    86,84 kg/m2 17.79 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Hiro Type 91 Model 22 kapalinou chlazený dvanáctiválec s válci do W o vzletovém výkonu 456 kW (620 k), trvalý výkon 382 kW (520 k).
    Vrtule tlačná čtyřlistá s pevným úhlem náběhu o průměru 3 600 mm.
    Hiro Type 91 Model 22, twelve-cylinder liquid-cooled W-block (3 banks of 4 cylinders) engine, rated 611 hp for take-off and 513 hp for max continuous,
    driving a four-blade fixed-pitch pusher propeller of 11ft 9,72in diameter.
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    231 km/h v ? m 143.5 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    185 km/h v 1200 m 115 mph in 3937 ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    4200 m 13780 ft
    Dolet:
    Range:
    1100 km 683.5 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    1556 km 966.9 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    1x pohyblivý kulomet Type 92 ráže 7,7 mm. One flexible 0.303 inch Type 92 machine-gun.
    Uživatelské státy:
    User States:
    Japonsko (Císařské námořní letectvo) Japan ( Imperial Japanese Navy)
    Poznámka:
    Note:
    Po neúspěchu prvního prototypu na soutěži o noční průzkumný letoun, byly druhý a třetí prototyp dokončeny jako transportní s označením E11K1-L.
    After the failure of the first prototype to the competition for night reconnaissance, were second and third prototype completed as a transport designated E11K1-L.
    Zdroje:
    Sources:
    Robert C. Mikesh, Japanese Aircraft 1910-1941 US Naval Institute Press, 1990, ISBN:10-1557505632
    Shigeru Nohara, The Xplanes of Imperial Japanese Army & Navy 1924-45 (Illustrated Warplane History 8), Green Arrow, Japan, 2000, ISBN:4-76633-292-X
    Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, tiel 1., Lampart, 2000, ISBN: 83-86776-50-1
    Famous Airplanes of the World No.47, Imperial Japanese Navy Reconnaissance Seaplanes, Bunrindo Publishing Co. Ltd., July 1994, ISBN4-89319-044-X
    archiv autora
    URL : https://en.valka.cz/topic/view/33423#121270Version : 0
    MOD
    Avatar

    This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button below to see machine translation of this post.

    Kawanishi E11K1
    试特殊侦察机 / - / Námořní hydroplán Type 96


    Historie:
    Letoun Kawanishi E11K1 byl postaven na základě specifikací 11-Shi, kterými požadovalo japonské námořní letectvo (海軍航空本部 Kaigun Kōkū Hombu) noční průzkumný plovákový letoun (Japonci nerozlišovali létající člun a plovákový letoun). Společnost 川西航空機株式会社 – Kawanishi Kōkūki Kabushiki Kaisha pro tento účel navrhla ladný celokovový jednoplošník s člunovým trupem, stabilitu na hladině pomáhaly udržet dva sklopné pomocné plováky.
    V soutěži byl zdatným soupeřem konkurenčnímu dvouplošníku E11A1 společnosti 愛知航空機株式会社 - Aichi Kōkūki Kabushiki Kaisha.


    První prototyp E11K1 11-Shi byl dokončen v roce 1936 a zalétán byl začátkem roku 1937. Celkem byly vyrobeny tři prototypy, vítězně vyšla konkurence, která postavila malou sérii svých letadel (17). Druhý a třetí prototyp byly továrnou upraven na transportní hydroplány, Kaigun Kōkū Hombu je přijalo do výzbroje jako námořní transportní hydroplán Type 96. Není zcela jisté, že bylo použito označní E11K1-L). První prototyp se údajně používal na lehkém křižníku Naka ke svému původnímu účelu, tedy k průzkumu a to až do roku 1942.
    URL : https://en.valka.cz/topic/view/33423#121272Version : 0
    MOD
    Avatar

    This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button below to see machine translation of this post.

    Fotografií tohoto typu je málo, tak alespoň jednu


    URL : https://en.valka.cz/topic/view/33423#121334Version : 0
    MOD
    Avatar

    This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button below to see machine translation of this post.

    Trojpohledový náčrtek Kawanishi E11K1


    URL : https://en.valka.cz/topic/view/33423#121333Version : 0
    MOD