This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
Postavena v : Whitehead AG,Fiume (Rijeka) Spuštěna na vodu : 10. února 1909 Převzata námořnictvem : 1. dubna 1910 Délka : 32,1 m Šířka : 4,2 m Ponor : 3,9 m Výtlak na hladině/pod hladinou : 240 / 273 tun Pohonné ústrojí : 2 benzinové motory a 2 elektromotory Rychlost na hladině : 11 uzlů Rychlost pod vodou : 8,5 uzlu Výkon motorů : 500 ks (spalovací motory) , 230 ks (elektromotory) Výzbroj : 2x 45 cm torpédomet, 1x 7,5 cm L/30 lodní kanon Posádka : 19 mužů
můstek SMU-5 s velitelem rytířem von Trapp
URL : https://www.valka.cz/SS-SMUb-5-t28325#99272
Version : 0
This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
Třída: Holland
Motory: 2 šestiválcové benzínové motory a dva elektromotoy
Akční rádius: 800 námořních mil na hladině / 48 pod hladinou
Poznámka: V květnu 1917 havrovala a potopila se do hloubky 36m. Byla vyzdvižena, ale oprava trvala až do 22. 8. 1918. Dne 25. 3. 1919 ji Italové odvlekli na slavnostní přehlídku do Benátek. Oficiálne ji však převzali až v roce 1920, poté byla sešrotována.
Zdroj: ŽRALOCI CÍSAŘE PÁNA - Jindřich Marek - SVĚT KŘÍDEL 2001 - ISBN 80-7151-198-6
URL : https://www.valka.cz/SS-SMUb-5-t28325#198587
Version : 0
Reklama
Join us
We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.