Caproni Ca.135bis

Caproni Ca.135/P.XI
     
Název:
Name:
Caproni Ca.135bis Caproni Ca.135bis
Originální název:
Original Name:
Caproni Ca.135bis
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1939-DD.MM.1940 Aeroplani Caproni SA, Milano-Taliedo /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1939-DD.MM.1941
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
681)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
4-5
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
6050 kg 13338 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
9550 kg 21054 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
18,80 m 61ft 8,15in
Délka:
Length:
13,70 m 44ft 11,37in
Výška:
Height:
3,40 m 11ft 1,86in
Plocha křídla:
Wing Area:
60,00 m2 645.83 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Piaggio P.XI RC.40 o výkonu 735 kW/1000 k
třílistá stavitelná vrtule Piaggio P.1001
Piaggio P.XI RC.40, power 986 hp
three-bladed variable-pitch propeller Piaggio P.1001
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
2340 l 515 Imp gal / 618 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
440 km/h v 4800 m 273.4 mph in 15748 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
350 km/h v ? m 217.5 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
17,38 min do 5000 m 17,38 min to 16404 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
6500 m 21325 ft
Dolet:
Range:
1200 km 745.6 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
2000 km 1242.7 mi
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý kulomet Breda-SAFAT ráže 7,7 mm v přídi
1x kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm ve hřbetní věži Caproni-Lanciani Delta
1x pohyblivý kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm v podlaze


2x 800 kg puma, nebo
4x 250 kg puma, nebo
16x 100 kg puma
1x flexible .303 in Breda-SAFAT machine gun in the nose
1x .50 in Breda-SAFAT machine gun in a Caproni Lanciani Delta dorsal turret
1x flexible .50 in Breda-SAFAT machine gun under the fuselage


2x 1764 lb bomb, or
4x 551 lb bomb, or
16x 220 lb bomb
Uživatelské státy:
User States:


Poznámka:
Note:
1)32 strojů objednala Regia Aeronautica, 36 maďarské letectvo; 32 strojů, které maďarské letectvo získalo v roce 1942, jsou pravděpodobně vyřazené stroje italského letectva -
Zdroje:
Sources:
Dimensione Cielo: Aerei Italiani Nella 2a Guerra Mondiale. Vol IV, Bombardieri ricognitori. Edizioni Bizzarri, Roma 1972.
Thompson, Jonathan. Italian Civil and Military Aircraft 1930-1945. Aero Publishers, 1963. ISBN 0-8168-6500-0.
Němeček, Václav. Caproni Ca-135, L+K 1981/05.
www.alieuomini.it
italianaircraftofwwii.devhub.com
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-135bis-t25653#514632 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Caproni Ca.135bis
Caproni Ca.135bis - http://www.finn.it/regia/html/seconda_guerra_mondiale04.htm

www.finn.it
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-135bis-t25653#196318 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

.
Caproni Ca.135bis - Caproni Ca 135bis ze stavu Magyar Király Honvéd Légierö (Maďarského královského vojenského letectva). Žluté doplňky (konce křídel zespodu a pruh před ocasem) svědčí o nasazení tohoto letounu na východní frontě. Stroj již nese nový typ výsostných znaků, zavedených po několika incidentech s německými stíhači 1. 3. 1942. kamufláž je typická - horní a boční plochy nesou nástřik pískovou barvou s množstvím tmavě zelených skvrn, zatímco spodní plochy kryje světlá šedá.

Caproni Ca 135bis ze stavu Magyar Király Honvéd Légierö (Maďarského královského vojenského letectva). Žluté doplňky (konce křídel zespodu a pruh před ocasem) svědčí o nasazení tohoto letounu na východní frontě. Stroj již nese nový typ výsostných znaků, zavedených po několika incidentech s německými stíhači 1. 3. 1942. kamufláž je typická - horní a boční plochy nesou nástřik pískovou barvou s množstvím tmavě zelených skvrn, zatímco spodní plochy kryje světlá šedá.
Published with authors permit

URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-135bis-t25653#401608 Version : 0
en.wikipedia.org
.
Caproni Ca.135bis -


URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-135bis-t25653#514633 Version : 0
http://www.airwar.ru/enc/bww2/ca135.html
.
Caproni Ca.135bis - Stroj 3/5. bombardovací peruti, na přídi kresbička Uz Bence.

Stroj 3/5. bombardovací peruti, na přídi kresbička Uz Bence.
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-135bis-t25653#514634 Version : 0
www.aviarmor.net
.
Caproni Ca.135bis -


URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-135bis-t25653#514641 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more