M929

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

M929


Jednostranný sklápěčkový automobil vycházející z řady M939, bez navijáku.



Technicko-taktická data


M929
Hmotnost prázdného vozidla: 11 753 kg
Užitečné zatížení: 4 540 kg
Maximální přípojná hmotnost: 6 810 kg


Rozměry:
- délka: 6 934 mm
- šířka: 2 477 mm
- výška: 3 068 mm
- rozvor: 4 242 mm


Pohonná jednotka:
- typ: Cummins NHC 250; vznětový, vodou chlazený řadový šestiválec
- maximální výkon: 250 k při 2 100 ot/min


Průměrná spotřeba paliva: 59 - 77 l / 100 km



M929A1
Hmotnost prázdného vozidla: 11 380 kg
Užitečné zatížení: 4 540 kg
Maximální přípojná hmotnost: 6 810 kg


Rozměry:
- délka: 6 934 mm
- šířka: 2 474 mm
- výška: 3 175 mm
- rozvor: 4 242 mm


Pohonná jednotka:
- typ: Cummins NHC 250; vznětový, vodou chlazený řadový šestiválec
- maximální výkon: 250 k při 2 100 ot/min


Průměrná spotřeba paliva: 59 - 77 l / 100 km



M929A2
Hmotnost prázdného vozidla: 10 814 kg
Užitečné zatížení: 4 540 kg
Maximální přípojná hmotnost: 6 810 kg


Rozměry:
- délka: 6 934 mm
- šířka: 2 474 mm
- výška: 3 175 mm
- rozvor: 4 242 mm


Pohonná jednotka:
- typ: Cummins 6CTA8.3; vznětový, přeplňovaný, řadový šestiválec
- maximální výkon: 240 k při 2 100 ot/min


Průměrná spotřeba paliva: 38 - 43 l / 100 km
M929 - Stavební práce v podání ženistů ze 120th Engineering Combat Battalionu ve Fallúdži, prosinec 2004 (US DoD)

Stavební práce v podání ženistů ze 120th Engineering Combat Battalionu ve Fallúdži, prosinec 2004 (US DoD)
URL : https://www.valka.cz/M929-t22484#85077 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more