M927

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

M927


Valníkový automobil vycházející z řady M939, bez navijáku, s dlouhým rozvorem a pevnými postranicemi.



Technicko-taktická data


M927
Hmotnost prázdného vozidla: 12 598 kg
Užitečné zatížení: 4 540 kg
Maximální přípojná hmotnost: 6 810 kg


Rozměry:
- délka: 9 733 mm
- šířka: 2 477 mm
- výška: 3 000 mm
- rozvor: 5 461 mm


Pohonná jednotka:
- typ: Cummings NHC 250; vznětový, vodou chlazený řadový šestiválec
- maximální výkon: 250 k při 2 100 ot/min


Průměrná spotřeba paliva: 59 - 77 l / 100 km



M927A1
Hmotnost prázdného vozidla: 11 366 kg
Užitečné zatížení: 4 540 kg
Maximální přípojná hmotnost: 6 810 kg


Rozměry:
- délka: 9 792 mm
- šířka: 2 474 mm
- výška: 3 063 mm
- rozvor: 5 461 mm


Pohonná jednotka:
- typ: Cummins NHC 250; vznětový, vodou chlazený řadový šestiválec
- maximální výkon: 250 k při 2 100 ot/min


Průměrná spotřeba paliva: 59 - 77 l / 100 km



M927A2
Hmotnost prázdného vozidla: 10 801 kg
Užitečné zatížení: 4 540 kg
Maximální přípojná hmotnost: 6 810 kg


Rozměry:
- délka: 9 792 mm
- šířka: 2 474 mm
- výška: 3 063 mm
- rozvor: 5 461 mm


Pohonná jednotka:
- typ: Cummins 6CTA8.3; vznětový, přeplňovaný, řadový šestiválec
- maximální výkon: 240 k při 2 100 ot/min


Průměrná spotřeba paliva: 38 - 43 l / 100 km
M927 - (JED Site)

(JED Site)
URL : https://www.valka.cz/M927-t22481#85070 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more