Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 429 příspěvků vloženo, 1230 editováno a 748 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

LVG B.I

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    LVG B.I LVG B.I
    Originální název:
    Original Name:
    LVG B.I
    Kategorie:
    Category:
    průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1913-DD.MM.191R Luftverkehrsgesellschaft mbH, Berlin /
    DD.MM.1914-DD.MM.191R Gustav Otto Flugmaschinenwerke GmbH, München /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1913-DD.MM.1915
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    ~600
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.1913
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    765 kg 1687 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    1132 kg 2496 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    14,50 m 47ft 6,87in
    Délka:
    Length:
    9,00 m 29ft 6,32in
    Výška:
    Height:
    3,20 m 10ft 5,98in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    40 m2 430.56 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Mercedes D.I o výkonu 74 kW/100 k nebo
    Benz Bz.II o výkonu 88 kW/120 k nebo
    Argus As.II(?) o výkonu 88 kW/120 k
    dvoulistá dřevěná vrtule
    Mercedes D.I, power 99 hp, or
    Benz Bz.II, 118 hp, or
    Argus As.II(?), 118 hp
    two-bladed wooden propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    100 km/h v 0 m 62.1 mph in 0 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    90 km/h v ? m 55.9 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    24,5 min do 2000 m 24,5 min to 6562 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    ? m ? ft
    Dolet:
    Range:
    540 km 335.5 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    - -
    Uživatelské státy:
    User States:






    Poznámka:
    Note:
    rozpětí spodních křídel 12,50 m -
    Zdroje:
    Sources:
    Kroschel, G. Stützer, H.: Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918, Weltbild Verlag, Augsburg 1994, ISBN 3-89350-693-4
    Gray, Peter, Thetford, Peter: German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970
    Grosz, P. M.: LVG B.I, Windsock Datafile No.98. Albatros Productions, Berkhamsted 2003. ISBN 1-902207-53-X
    URL : https://en.valka.cz/topic/view/21458#298204Version : 0
    MOD
    Avatar

    This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button below to see machine translation of this post.

    ....


    URL : https://en.valka.cz/topic/view/21458#114819Version : 0