Oshkosh S-ATV (4x4 terénní vozidlo)

     
Název:
Name:
S-ATV S-ATV
Originální název:
Original Name:
S-ATV (Special Purpose All-Terrain Vehicle)
Výrobce:
Producer:
Oshkosh Corporation, Oshkosh
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.2012-DD.MM.RRRR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
Počet vyrobených prototypů není znám, vozidlo nebylo zařazeno do výzbroje (The number of prototypes produced is unknown, vehicle not included in the equipment).
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.2012
Osádka:
Crew:
4 + 1 střelec, občas 7 osob (4 + 1 shooter, occasionally 7 persons)
Technické údaje:
Technical Data:
 
Náhon:
Configuration:
4x4
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
- kg - lb
Užitečné zatížení:
Payload:
1928 kg 4250 lb
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
3742 kg 8250 lb
Celková délka:
Overall Length:
5000 mm 16ft 4,84in
Celková šířka:
Overall Width:
2000 mm 6ft 6,73in
Celková výška:
Overall Height:
- mm -
Světlá výška:
Ground Clearance:
- mm -
Rozvor:
Wheelbase:
- mm -
Rozchod:
Track:
- mm
-
Brzdová soustava:
Braking System:
- -
Elektrický systém:
Electrical System:
- -
Pneumatiky:
Tyres:
335/80 R20
Pancéřování:
Armour:
Vozidlo může být vybaveno soupravou dodatečného pancéřování.
The vehicle may be equipped with a set of additional armor.
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
General Motors: Duramax
- počet válců: 8
- vrtání: 103 mm
- zdvih: 99 mm
- výkon: 205 kW při 3000 ot/min
- zdvihový objem: 6,6 l
General Motors: Duramax
- number of cylinders: 8
- bore: 4.06 in
- stroke: 3.90 in
- power: 275 bhp at 3000 rpm
- cubic capacity: 402.7 cu in
Převodovka:
Gearbox:
Allison 2100 SP Allison 2100 SP
Spojka:
Clutch:
- -
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
- l - Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
~145 km/h 90 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
- km/h - mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
- l/100 km - mi/Imp gal
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
~800 km ~500 mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
- km - mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
° / °
Svah:
Gradient:
27 ° 60 %
Boční náklon:
Side Slope:
18 ° 40 %
Překročivost:
Trench Crossing:
~0,5 m 20in
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
~0.5 m 20in
Brodivost:
Fording Depth:
~0.75 m 30in
Výzbroj:
Armament:
1x 12,7mm MG, plus zbraně posádky,
nebo 1x 40mm AGL
1x 12.7mm MG, plus crew weapons,
or 1x 40mm AGL
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Schopen přepravy vrtulníky: CH-47 a CH-53. Capable transport in helicopter: CH-47 or CH-53.
Zdroje:
Sources:
S-ATV, tovární prospekt, Oshkosh Defence, 2015, ISBN nemá
www.military-today.com
www.dmitryshulgin.com
www.army-technology.com

Oshkosh S-ATV (4x4 terénní vozidlo) - S-STV v jordánské poušti - foto via internet.

S-STV v jordánské poušti - foto via internet.
Oshkosh S-ATV (4x4 terénní vozidlo) - Na výstavě v Jordánsku, foto via Joint Forces.

Na výstavě v Jordánsku, foto via Joint Forces.
Oshkosh S-ATV (4x4 terénní vozidlo) - Foto via Joint Forces.

Foto via Joint Forces.
URL : https://www.valka.cz/Oshkosh-S-ATV-4x4-terenni-vozidlo-t214297#602361 Version : 0
Dear,
in 2013, the failed firm Oshkosh in the selection process of the army, but with the situation she and began offering vehicle-ATV abroad. For example, this year conducted a demonstration of driving in the desert, and attendance at the may exhibition and conference SOFEX 2018, which was held in jordan Amman - see the photos above.
Source
oshkoshdefense.com
www.janes.com
www.joint-forces.com.
URL : https://www.valka.cz/Oshkosh-S-ATV-4x4-terenni-vozidlo-t214297#602391 Version : 0

Diskuse

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Jirko: počet vyrobených kusů a nebylo zařazeno do výzbroje + uživatelský stát - USA = to přece nedává smysl, zvlášť když sem dáš fotky jak to jezdí po poušti
URL : https://www.valka.cz/Oshkosh-S-ATV-4x4-terenni-vozidlo-t214297#602372 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Jene,
je to výrobek severoamerické firmy, která toto vozidlo vyrobila a stále nabízí zájemcům - viz můj příspěvek výše.
URL : https://www.valka.cz/Oshkosh-S-ATV-4x4-terenni-vozidlo-t214297#602390 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Uživatelský štát znamená štáty, ktoré vozidlo POUŽÍVAJÚ (napr. vo výzbroji), nie štát, kde sa vozidlo vyrába. Výrobca vozidla (vrátane štátu) je uvedený v 3 riadku tabuľky.
URL : https://www.valka.cz/Oshkosh-S-ATV-4x4-terenni-vozidlo-t214297#602392 Version : 0
jj, to chápu, ale


     
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
Vozidlo nebylo zařazeno do výzbroje (vehicle not included in the equipment)

- vyrobeno kusů znamená kolik toho bylo či nebylo vyrobeno, tzn. ?, 0, 1, 1000, xyz, resp. pouze prototyp, technologický demonstrátor, neznámo ... rozhodně nedává smysl na otázku kolik bylo vyrobeno kusů, odpovědět vozidlo nebylo zařazeno do výzbroje

     
Uživatelské státy:
User States:
- -

- před úpravou tam bylo USA, ale to nekoresponduje s řádkem zmiňovaným výše
URL : https://www.valka.cz/Oshkosh-S-ATV-4x4-terenni-vozidlo-t214297#602396 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Vážení kolegové,
tak jsem opravil údaj v tabulce a doufám, že úprava je v souladu s vašimi představami.
URL : https://www.valka.cz/Oshkosh-S-ATV-4x4-terenni-vozidlo-t214297#602403 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more