Název: Name: | DFS 194 | DFS 194 |
Originální název: Original Name: | DFS 194 | |
Kategorie: Category: | experimentální letoun | experimental aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1939-DD.MM.1939 Messerschmitt AG, Augsburg | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1939-DD.MM.1939 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.02.1940 bez pohonu / unpowered DD.08.1940 s pohonem / powered | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | bezocasé | tailless |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kluzná ližina | skid |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | ? kg | ? lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2100 kg | 4630 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 9,30 m | 30ft 6,13in |
Délka: Length: | 5,36 m | 17ft 7,02in |
Výška: Height: | ? m | ? |
Plocha křídla: Wing Area: | 17,52 m2 | 188.58 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | raketový | rocket |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Walter HWK R I-203 o tahu 300 kp | Walter HWK R I-203 o tahu 300 kp |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 550 km/h v 0 m | 341.8 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 26,9 m/s | 5295.3 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | ? ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | - | - |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | - křídla postavena u DFS, trup u Heinkelu, konstrukce dokončena až po odchodu Dr. Lippische do Augsburku - sloužil k ověřování aerodynamických vlastností, později využitých při vývoji Me 163 | - |
Zdroje: Sources: | Nowarra, Heinz J. Die deutsche Luftrüstung 1933-1945, Band 1: Flugzeugtypen AEG-Dornier. Bernard & Graefe Verlag, Koblenz 1993. ISBN 3-7637-5465-2. www.nurflugel.com |