SOV - PR-14AM (nabíjecí přepravník)

PR-14AM / ПР-14АМ
     
Název:
Name:
PR-14AM PR-14AM
Originální název:
Original Name:
ПР-14АМ
Kategorie:
Category:
nabíjecí přepravník transport-loading machine
Výrobce:
Producer:
?
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR ?
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.RRRR ?
Obsluha:
Crew:
1+1
Technické údaje:
Technical Data:
 
Podvozek:
Chassis:
ZiL-131V
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
7540 kg 16623 lb
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
9464 kg 20865 lb
Celková délka:
Overall Length:
76201) mm 25ft 1)
Celková šířka:
Overall Width:
3090 mm 10ft 1,65in
Celková výška:
Overall Height:
3750 mm 12ft 3,63in
Světlá výška:
Ground Clearance:
330 mm 1ft 0,99in
Rozvor:
Wheelbase:
3350 mm - 1250 mm 131,88in - 49,21in
Rozchod:
Track:
1820 mm - všetky (osa)
71,65in - all (axis)
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
ZiL-131 ZiL-131
Převodovka:
Gearbox:
Hlavní převodovka:
- typ: mechanická, s 5 rychlostními stupni pro jízdu vpřed a jednou pro jízdu vzad se 2 synchronizačními spokami pro řazení 2 a 3, 4 a 5 rychlostního stupně


Přídavná převodovka:
- typ: mechanická, s 2 rychlostními stupni (normálním a redukovaným)
- převodová čísla:
-- redukční převod: 2,08
-- základní převod: 1,0
- zapínámí pohonu přední nápravy: automatické (elektropneumatickým ventilem) při zařazení redukčního rychlostního stupně (redukovaného) v redukční převodovce, nebo ruční pro zařazení základního rychlostního stupně přepínačem na přístrojové desce
-
Spojka:
Clutch:
- typ: jednokotoučová, suchá s pružinovým tlumičem torzních kmitů na hnaném kotouči
- třecí obložení: azbestové
- počet párů třecích ploch: 2
-
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? l ? Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
80 km/h 49.7 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
50 l/100 km 5.65 mi/Imp gal
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
? km ? mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
362) ° / 40 °
Svah:
Gradient:
? ° ? %
Boční náklon:
Side Slope:
30 ° 67 %
Překročivost:
Trench Crossing:
? m ?
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
? m ?
Brodivost:
Fording Depth:
1,4 m 55,1in
Nástavba:
Superstructure:
2 x rampa (ľavá a pravá) na prepravu rakiet 2 x ramp (left and right) to transport missiless
Uživatelské státy:
User States:


....


....
Poznámka:
Note:
Nabíjací prepravník PLRK S-125 Neva


1) s navijákom, bez navijáku 7480 mm
2) s navijákom, bez navijáku 45°
Transporter-loading Machine for SA-3 Goa



1) with winch, withouth winch 308,66in
2) with winch, withouth winch 45°
Zdroje:
Sources:
Transportno-zaražajuščaja mašina PR-14AM (PR-14A) - techničeksoje opisanije i instrukcija po ekspluatacii; MO ZSSR 1973
URL : https://www.valka.cz/SOV-PR-14AM-nabijeci-prepravnik-t179792#527867 Version : 0
PR-14AM (ПР-14АМ) - PLRK S-125 Neva transport and reloading transporter.


It allows simultaneous transport of a pair of 5V24 or 5V27 missiles (if necessary, it can also transport a single missile).
In addition, it allows charging or discharging the 5P71 or 5P73 launcher with up to two 5V24/5V27 missiles at the same time. During transport, it provides electrical power to the missile heating systems.


Source: Transportno-zarazhayushchaya mašina PR-14AM (PR-14A) - technicheskoye opisaniye i instrukcija po ekspluatacii; MO USSR 1973
URL : https://www.valka.cz/SOV-PR-14AM-nabijeci-prepravnik-t179792#527856 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

.
SOV - PR-14AM (nabíjecí přepravník) - Ilustrační foto PVO Srbska

Ilustrační foto PVO Srbska
URL : https://www.valka.cz/SOV-PR-14AM-nabijeci-prepravnik-t179792#619038 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more