Caproni Ca.46

     
Název:
Name:
Caproni Ca.46 Caproni Ca.46
Originální název:
Original Name:
Caproni Ca.46
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1917-DD.MM.1921 Società per lo sviluppo dell'aviazione in Italia, Milano-Taliedo /
DD.MM.1918-DD.MM.19RR Società Italiana Ernesto Breda per Costruzioni Meccaniche, Milano /
DD.MM.1919-DD.MM.1919 Officine Meccaniche Miani e Silvestri & C.-A. Grondona Comi & C., Milano /
DD.MM.1918-DD.MM.1918 Standard Aircraft Corp., Elizabeth, New Jersey
DD.MM.1918-DD.MM.1918 Fisher Body Co., Detroit, Michigan
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1917-DD.MM.1921
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
552 Caproni Ca.44/Ca.45/Ca.46
Breda 102 Ca.44/Ca.45/Ca.46
Miani e Silvestri 5 Ca.46
Standard 2 Ca.46
Fisher Body 1 Ca.46
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3500 kg 7716 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
6000 kg 13228 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
23,40 m 76ft 9,25in
Délka:
Length:
12,62 m 41ft 4,85in
Výška:
Height:
4,40 m 14ft 5,22in
Plocha křídla:
Wing Area:
150,00 m2 1614.59 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
3
Typ:
Type:
Liberty 12N o výkonu 298 kW Liberty 12N, power 400 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
170 km/h v ? m 105.6 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
5100 m 16732 ft
Dolet:
Range:
~600 km ~375 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý kulomet FIAT-Revelli ráže 6,5 mm na přídi
1x pohyblivý kulomet FIAT-Revelli ráže 6,5 mm za křídlem


540 kg pum
1x flexible 6.5 mm FIAT-Revelli machine gun in the nose
1x flexible 6.5 mm FIAT-Revelli machine gun behind the upper wing


1190 lb of bombs
Uživatelské státy:
User States:




Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Munson, Kenneth. Bombers, Patrol and Reconnaissance Aircraft 1914-19. Blandford Press, Poole 1977. ISBN 0-7137-0632-8.
www.aerei-italiani.net
http://www.wwiaviation.com/bombers_Italy.html
www.avia-it.com
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-46-t173649#515451 Version : 0
flyingmachines.ru
.
Caproni Ca.46 - Jediný Ca.46 dokončený firmou Fisher Body. Některé zdroje sice zmiňují další dva, pro ně ale nejsou známy serialy.

Jediný Ca.46 dokončený firmou Fisher Body. Některé zdroje sice zmiňují další dva, pro ně ale nejsou známy serialy.
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-46-t173649#515452 Version : 0
flyingmachines.ru
.
Caproni Ca.46 - Ca.46 jako torpédový bombardér - zde v barvách Prima Squadriglia Siluranti Aeree San Marco” (První letecká torpédová peruť).

Ca.46 jako torpédový bombardér - zde v barvách Prima Squadriglia Siluranti Aeree "San Marco” (První letecká torpédová peruť).
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-46-t173649#515456 Version : 0
.

Caproni Ca.46 -


URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-46-t173649#515455 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more