Caproni Ca.32

Caproni Ca.1 / Ca.300
     
Název:
Name:
Caproni Ca.32 Caproni Ca.32
Originální název:
Original Name:
Caproni Ca.32
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.08.1915-DD.03.1916 Società per lo sviluppo dell'aviazione in Italia, Vizzola Ticino /
Období výroby:
Production Period:
DD.08.1915-DD.03.1916
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
162
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
3-4
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1930 kg 4255 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2930 kg 6460 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
22,20 m 72ft 10,01in
Délka:
Length:
11,37 m 37ft 3,63in
Výška:
Height:
3,84 m 12ft 7,18in
Plocha křídla:
Wing Area:
98,00 m2 1054.86 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
3
Typ:
Type:
Fiat A.10 o výkonu 74 kW/100 k
dvoulistá dřevěná vrtule
Fiat A.10, power 99 hp
two-bladed wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
120 km/h v ? m 74.6 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
72 min do 3000 m 72 min to 9843 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý kulomet FIAT-Revelli ráže 6,5 mm na přídi
0-1x pohyblivý kulomet FIAT-Revelli ráže 6,5 mm za křídlem


800? kg pum
1x flexible 6.5 mm FIAT-Revelli machine gun in the nose
0-1x flexible 6.5 mm FIAT-Revelli machine gun behind the upper wing


1760? lb of bombs
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Alegi, Gregori. Caproni Ca.3, Windstock Datafile 78. Albatros Productions, Berkhamsted 1999. ISBN 1-902207-17-3.
www.avia-it.com
www.aereimilitari.org
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-32-t173575#515295 Version : 0
http://www.airwar.ru/enc/bww1/ca3.html
.
Caproni Ca.32 - První sériový letoun. Vnější panely spodního křídla jsou červené a zelené, takže celek tvoří italskou vlajku.

První sériový letoun. Vnější panely spodního křídla jsou červené a zelené, takže celek tvoří italskou vlajku.
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-32-t173575#515298 Version : 0
http://www.airwar.ru/enc/bww1/ca3.html
.
Caproni Ca.32 -


URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-32-t173575#515299 Version : 0
http://www.airwar.ru/enc/bww1/ca3.html
.
Caproni Ca.32 -


URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-32-t173575#515301 Version : 0
http://www.airwar.ru/enc/bww1/ca3.html
.
Caproni Ca.32 - Druhý Ca.1 před převzetím armádou. Ve stroji pózuje sám Gianni Caproni a sottotenente Giulio Laureati. Ca.749 poté sloužil u 1. Caproni squadriglia.

Druhý Ca.1 před převzetím armádou. Ve stroji pózuje sám Gianni Caproni a sottotenente Giulio Laureati. Ca.749 poté sloužil u 1. Caproni squadriglia.
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-32-t173575#515302 Version : 0
www.flyingmachines.ru
.
Caproni Ca.32 - Kolejnice s vozíkem sloužily k vyvážení letadel z hangáru.

Kolejnice s vozíkem sloužily k vyvážení letadel z hangáru.
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-32-t173575#515312 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more