Název: Name: | Potez XXII | Potez XXII |
Originální název: Original Name: | Potez XXII | |
Kategorie: Category: | dopravní letoun | passenger aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1923-DD.MM.1923 Société des Aéroplanes Henry Potez, Levallois | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1923-DD.MM.1923 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1923 | |
Osádka: Crew: | 2 + 12 pasažerů | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 3461 kg | 7630 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 5268 kg | 11614 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 5400 kg | 11905 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 21,800 m | 71ft 6,25in |
Délka: Length: | 15,100 m | 49ft 6,5in |
Výška: Height: | 4,280 m | 14ft 0,5in |
Plocha křídla: Wing Area: | 111,44 m2 | 1199.53 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 47,272 kg/m2 | 9.68 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 3 | |
Typ: Type: | Gnome-Rhône Jupiter 9 Aa vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec o výkonu 279,5 kW (380 k). Vrtule dvoulisté dřevěné. | Gnome-Rhône Jupiter 9 Aa nine-cylinder air-cooled radial engine, power output 375 hp, driving a two-blade wooden propellers. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 200 km/h v 0 m | 124.3 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 174 km/h v ? m | 108.1 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | ? ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | neozbrojený | Unarmed |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | Dopravní letoun Potez XXII byl dalším neúspěšným pokusem fy Aéroplanes Henry Potez o dopravní letoun. Konstrukčně navazoval na Potez X A a Potez XVIII. Licenčně vyráběné motory Jupiter 9 měly napomoci k obchodnímu úspěchu. Letoun byl však stále podmotorovaný a potenciální zákazníky nezískal. | The Potez XXII was unsuccessful prototype transport aircraft, with a small power engines. |
Zdroje: Sources: | www.aviafrance.com http://fr.wikipedia.org/wiki/Potez_XXII http://www.airwar.ru/enc/cw1/potez22.html |
Period | - |
Producer | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |
Period | - |
Producer | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |