Název: Name: | Dewoitine D.30 | Dewoitine D.30 |
Originální název: Original Name: | Dewoitine D.30 | |
Kategorie: Category: | dopravní letoun | passenger aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1931-DD.MM.1931 Société Aéronautique Française-Avions Dewoitine, Toulouse | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1931-DD.MM.1931 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 (1st prototype) | |
První vzlet: Maiden Flight: | 21.05.1931 | |
Osádka: Crew: | 2 + 8 passengers | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 2476 kg | 5459 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 4486 kg | 9890 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 25,180 m | 82ft 7,33in |
Délka: Length: | 14,890 m | 48ft 10in |
Výška: Height: | 4,150 m | 13ft 7,33in |
Plocha křídla: Wing Area: | 65,00 m2 | 699.65 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 69,015 kg/m2 | 14.14 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Hispano-Suiza 12Nbr kapalinou chlazený vidlicový dvanáctiválec o nominálním výkonu 478 kW (650 k) a maximální výkon 544 kW (740 k). Vrtule dvoulistá. | Hispano-Suiza 12Nbr twelve-cylinder liquid-cooled Vee engine rated at 641 hp for nominal power and 730 hp at maximum power output, driving a two-blade propeller. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 215 km/h v 2100 m | 133.6 mph in 6890 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 176 km/h v ? m | 109.4 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6000 m | 19685 ft |
Dolet: Range: | 860 km | 534.4 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | neozbrojený | unarmed |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | Motor byl chlazen chladičem (chladiči ?) typu Lamblin montovaným vzadu pod trupem. Poprvé byl ještě nezalétnutý letoun předveden veřejnosti na pařížském aerosalonu 12. prosince 1930. | The engine was cooled with a Lamblin radiator mounted ventrally at its rear. The Dewoitine D.30 first appeared in public at the Paris Aero Show in December 1930 |
Zdroje: Sources: | www.aviafrance.com http://en.wikipedia.org/wiki/Dewoitine_D.30 http://www.airwar.ru/enc/cw1/d30.html www.flightglobal.com http://en.wikipedia.org/wiki/Hispano-Suiza_12N |
Period | - |
Producer | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |
Period | - |
Producer | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |