This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
Osádka 4
Kulomety 1x 7,62mm, 1x 12,7 mm
Délka 7 100 mm v pracovní poloze 8 300 mm
Šířka 3 100 mm
Výška 3 400 mm
Šířka pásů 580 mm
Max. tloušťka pancíře 60 mm
Okruh činnosti 160 km
Max. rychlost 34 km/h
Výkon motoru 520 k
Svah 60 %
Příkop 2,3 m
Brod 0,9 m
Stěna 0,6 m
Specifický tlak 0,95 kg/cm
Nosnost jeřábu 10 t
tah na laně navijáku 40 t
Prototyp byl zkoušen roku 1952, do výzbroje byl přijat následující rok. Vnitřní prostory vytápějí dva teplovzdušné agregáty. Pracovní zařízení se skládá z jeřábového výložníku, dvou bubnových navijáků, z nichž jeden obsluhuje vzpěru která může sloužit jako dozerova radlice. Soupravy pro řezání a svařování kovů. K hašení jsou čtyři hasicí přístroje. Tank využívá staršího podvozku Sherman, hlavní nedostatek je v benzínovém motoru s velkou spotřebou.
Period | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Production No. | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Tactical marking | - |
Name | - |
Unit | - |
Date (DD.MM.RRRR) | - |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |
Period | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Production No. | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Tactical marking | - |
Name | - |
Unit | - |
Date (DD.MM.RRRR) | - |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |