Název: Name: | Fiat CR.30B | Fiat CR.30B |
Originální název: Original Name: | Fiat CR.30B | |
Kategorie: Category: | cvičný letoun | trainer aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1933-DD.MM.193R SA Aeronautica d’Italia, Torino DD.MM.1941-DD.MM.1943 Costruzioni Aeronautiche Novaresi SA, Cameri | |
Období výroby: Production Period: | DD.04.1933-DD.MM.1938 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | Fiat desítky konverzí / dozens of conversions Cansa 20 (nové/new-build) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.04.1933 (MM.166) | |
Osádka: Crew: | 1-2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1355 kg | 2987 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1895 kg | 4178 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 10,500 m | 34ft 5,38in |
Délka: Length: | 7,880 m | 25ft 10,24in |
Výška: Height: | 2,780 m | 9ft 1,45in |
Plocha křídla: Wing Area: | 27,05 m2 | 291.16 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 70,06 kg/m2 | 14.35 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Fiat A30 RA, vodou chlazený dvanáctiválec s válci do V o vzletovém výkonu 447 kW (600 k). Vrtule dvoulistá kovová nastavitelná (polohovatelná) na zemi do dvou poloh. | Fiat A30 RA, twelve-cylinder inline vee liquid-cooled engine, rated at 576 hp for take-off, driving two-blade metal propeller with variable pitch, but only adjustable on the ground, not in flight. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 320 km/h v 3000 m | 198.8 mph in 9843 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 8487 m | 27845 ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | žádná | None |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Letová vytrvalost: 2,75 h Během provozu Fiatů CR.30 vyvstala potřeba cvičných dvoumístných strojů, které by mohly plnit také spojovací úkoly. Nejprve byly přestaveny dva prototypy CR.30 a zanedlouho bylo přestavěno několik desítek jednomístných letounů. Zcela nově bylo vyrobeno 20 cvičných letounů v roce 1937. | Endurance: 2 hours 45 minutes Two of the prototypes were converted into two-seaters designated CR.30B for use as refresher trainers and liaison aircraft. A large number of single-seaters were converted into two-seaters as they were replaced with more modern equipment. The air force later ordered an additional 20 new-build CR.30Bs. |
Zdroje: Sources: | Gianni Cattaneo, Profile publications, The Fiat CR 32, Aircraft profile No. 22, 1967, No ISBN www.aerei-italiani.net www.historyofwar.org http://it.wikipedia.org/wiki/Fiat_C.R.30 http://www.ww2incolor.com/updates?g2_itemId=759997 archiv autora |
Period | - |
Producer | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Pilot | - |
Production No. | - |
Serial No. / Evidence No. | - |
Tactical Marking / Imatriculation | - |
Name | - |
Unit | - |
Base | - |
Date (DD.MM.RRRR) | - |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |