Název: Name: | CN 18K-A | CN 18K-A |
Originální název: Original Name: | CN 18K-A | |
Kategorie: Category: | cisternový automobil | tank truck |
Výrobce: Producer: | Kobit, Jičín | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.2009-DD.MM.2019 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.2009 | |
Obsluha: Crew: | 2 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Podvozek: Chassis: | Tatra 815-790R99 38 300 8x8.1R | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 18350 kg | 40455 lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 33650 kg | 74186 lb |
Celková délka: Overall Length: | 10500 mm | 34ft 5in |
Celková šířka: Overall Width: | 2500 mm | 8ft 2in |
Celková výška: Overall Height: | 3165 mm | 10ft 5in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 410 mm | 1ft 4in |
Rozvor: Wheelbase: | 1950 mm - 3660 mm - 1450 mm | 76 ¾ in - 144 ⅛ in - 57 ⅛ in |
Rozchod: Track: | 2072 mm - všechny nápravy | 81 ½ in - all axles |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Tatra T3C-928-90 - vznětový, vidlicový, vzduchem chlazený, s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný, s chlazením plnicího vzduchu, splňující limity exhalací EURO 3 - počet válců: 8 - objem válců: 12 667 cm3 - maximální točivý moment: 2100 Nm při 1000 ot/min - maximální výkon: 300 kW při 1800 ot/min | Tatra T3C-928-90 - air cooled, V-type, four stroke, turbocharged and charge-air-cooled direct injection Diesel engine, electronic cooling control; meets EURO 3 emission standards - number of cylinders: 8 - displacement: 773 cu in - maximum torque: 1549 lb.ft at 1000 rpm - maximum power output: 402.3 hp (407.9 PS) at 1800 rpm |
Převodovka: Gearbox: | Tatra 14 TS 210 - synchronizovaná převodovka - počet rychlostí (vpřed+vzad): 14+2 | Tatra 14 TS 210 - synchromesh gearbox - number of gears (forward+reverse): 14+2 |
Spojka: Clutch: | MFZ 1x430 - jednolamelová s průměrem 430 mm s membránovou pružinou, ovládání hydraulické se vzduchovým posilovačem | MFZ 1x430 - single-plate, diaphragm clutch 1x430 mm, attached to the engine fly wheel; hydraulic control with pressure-air power cylinder |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 420 l | 92.39 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 85 km/h | 53 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | ? mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 700 km | 435 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 45 ° / 35 ° | |
Svah: Gradient: | 27 ° | 60 % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | 2,1 m | 83in |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,6 m | 24in |
Brodivost: Fording Depth: | 1,5 m | 59in |
Nástavba: Superstructure: | - dvoukomorová cisterna z ocelové slitiny St 37 - geometrický objem: 12500 l + 6300 l - výkon čerpadla: 700 - 1100 l/min - jeden vlnolam, tři podpěry funkce plnění a vypouštění: - spodní a vrchní plnění - gravitační a nucené vypouštění přes nebo bez měřiče - přečerpávání z jedné nádrže do druhé bez použití vlastní nádrže - samoplnění | - two-chamber tank made of St 37 steel alloy - geometric capacity: 2750 Imp gal + 1386 Imp gal - flow rate of pump: 154 - 242 Imp gal/min - one wave breaker, three chassis supports filling/discharging unit functions: - bottom and top filling - gravitation and compulsory discharge through or without gauge - re-pumping from one tank to the other one without using the tank - self-filling |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Pro přepravu pohonných hmot do různých větších nadzemních a podzemních zásobníků paliv popřípadě pro plnění dalších cisternových plnících vozidel, konstrukce a provedení odpovídá normě pro přepravu nebezpečných látek ADR – kód LGBF a odpovídá normám STANAG. | Vehicle serves for transporting of fuel to various aboveground and underground fuel storage tanks or for direct filling of other refuelling tankers, design and equipment according to internetional regulations for transporting danger liquid – ADR – code LGBF and STANAG norm. |
Zdroje: Sources: | firemní materiály Kobit firemní materiály TATRA TRUCKS IDEB 2010 |
Period | - |
Type | - |
Camouflage | - |
Country | - |
Production No. | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Tactical marking | - |
Name | - |
Unit | - |
Date (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Author | - |
Print size / 300 DPI | - |
Published with authors permit | - |
Author Website | - |