This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.
Stroj se kvůli technickému problému dostal ve výšce 1000 m do autorotace a z neznámých příčin se při manévru ve výšce 30 m zřítil přídí napřed a po dopadu začal hořet, ačkoliv by bezpečnostní systémy na palubě stroje měly takovému vývoji nehody a následnému požáru zabránit.
Při nehodě zahynuli oba piloti major A. D. a rotný K. G. Druhý pilot byl sice z vrtulníku zachráněn, ale zemřel na následky těžkých popálenin při převozu vrtulníkem do 401. obecné vojenské nemocnice. Převážející vrtulník patřil k jednotce ze stejné základny, k 2. praporu vrtulníků (2 TEAS/2ο ΤΕΑΣ).
Havarovaný vrtulník patřil k nejmladším strojům. Patřil k dodávce 12 vrtulníků dodaných v září 2009 a zařazených k armádě v únoru 2010.
Zdroj:
aviation-safety.net
tiresias-press.blogspot.com
www.570news.com
www.defencenet.gr