SOV - LuAZ 967 / 967A / 967M

ЛуАЗ-967 / 967А / 967М
     
Název:
Name:
LuAZ 967 LuAZ 967
Originální název:
Original Name:
ЛуАЗ-967
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1961-DD.MM.RRRR Lutský automobilový závod, Luck /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1961-DD.MM.RRRR ?
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.RRRR ?
Osádka:
Crew:
1 - 4
Technické údaje:
Technical Data:
 
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
1350 kg 2976 lb
Celková délka:
Overall Length:
3682 mm 12ft 0,96in
Celková šířka:
Overall Width:
1740 mm 5ft 8,5in
Celková výška:
Overall Height:
? mm ?
Světlá výška:
Ground Clearance:
? mm ?
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
MeMZ-967, 887 cm3 MeMZ-967, 887 cm3
Výkon:
Power:
22 kW při ot/min 29.5 hp at rpm
Převodové ústrojí:
Transmission:
čtyřstupňová převodovka 4 point
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
70 km/h 43.5 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Rychlost plavby:
Water Speed:
3 km/h 1.9 mph
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
? km ? mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Jízdní dosah ve vodě:
Cruising Range in the Water:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Svah:
Gradient:
? ° ? %
Boční náklon:
Side Slope:
? ° ? %
Překročivost:
Trench Crossing:
? m ?
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
? m ?
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
? ?
Uživatelské státy:
User States:
SSSR SSSR
Poznámka:
Note:
? ?
Zdroje:
Sources:
denisovets.narod.ru,
desantura.ru,
http://dic.academic.ru/dic.nsf/ruwiki/16262,
http://luaz.narod.ru/tpk/scheme.htm,
http://www.ujuja.narod.ru/photo2.html
URL : https://www.valka.cz/SOV-LuAZ-967-967A-967M-t86053#329727 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

LuAZ 967 (ЛуАЗ-967)
Lutskyj avtomobilnyj zavod (Луцький автомобільний завод)


Jedno až třímístný otevřený terénní obojživelný automobil. Vyráběly se od roku 1961 ve štábním, výsadkovém a sanitním provedení. Vozidlo se po vodě pohybuje pomocí kol, je možné překonávat pouze klidnou vodu. Doba plavby je omezena na 30 minut. Motor je uložen vpředu a vozidlo má pohon předních kol a zařaditelný pohon všech kol.


LuAZ 967
Motor: vzduchem chlazený vidlicový čtyřválec MeMZ-967, objem 887 cm3 , výkon 22 kW


LuAZ 967A / 967M
Motor: vzduchem chlazený vidlicový čtyřválec MeMZ-967A, objem 1197 cm3, výkon 27 kW
Čtyřstupňová převodovka
Celková hmotnost: 1350 kg
Pohotovostní hmotnost: 950 kg
Užitečná hmotnost: 400 kg
Délka: 3682 mm
Šířka: 1740 mm
Rozvor: 1800 mm
Rozchod: 1385 mm
Maximální rychlost na silnici:70 km/h
Maximální rychlost na vodě: 3 km/h
Brzdy kapalinové
Pneu: 165 x 13


Fotografie převzaty z níže uvedených zdrojů.


Internet
denisovets.narod.ru
desantura.ru
http://dic.academic.ru/dic.nsf/ruwiki/16262
http://luaz.narod.ru/tpk/scheme.htm
http://www.ujuja.narod.ru/photo2.html


Archiv autora
SOV - LuAZ 967  /  967A  /  967M -


SOV - LuAZ 967  /  967A  /  967M -


SOV - LuAZ 967  /  967A  /  967M -


SOV - LuAZ 967  /  967A  /  967M -


SOV - LuAZ 967  /  967A  /  967M -


URL : https://www.valka.cz/SOV-LuAZ-967-967A-967M-t86053#318345 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Schéma LuAZ-967M




Zdroj: legion.wplus.net; ЛуАЗ-967М
SOV - LuAZ 967  /  967A  /  967M -


URL : https://www.valka.cz/SOV-LuAZ-967-967A-967M-t86053#329514 Version : 0

Diskuse

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

i'm glad to show my Transpoter
and meet you to my site
URL : https://www.valka.cz/SOV-LuAZ-967-967A-967M-t86053#390065 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more