Název: Name: | Micubiši Ki-147 I-Go-1A | Mitsibishii Ki-147 I-Go Type1 – Ko |
Originální název: Original Name: | 三菱 イ号一型甲空対地誘導弾 (キ147) | |
Kategorie: Category: | Rádiově řízená okřídlená puma. | An antiship radio-guided a winged bomb. |
Výrobce: Producer: | 三菱重工業 - Mitsubishi Jūkōgyō Kabushiki Kaisha, Nagoya. Výroba měla pobíhat ve firmě: Nihon Sarjo | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1944-DD.MM.1945 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 10 (?) | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1944 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Celková hmotnost: Overall Weight: | 1400 kg | 3086 lb |
Hmotnost hlavice: Warhead Weight: | 800 kg | 1764 lb |
Hmotnost trhaviny: Explosive Weight: | ? kg | ? lb |
Celková délka: Overall Length: | 5770 mm | 18ft 11,16in |
Průměr těla: Body Diameter: | 565 mm | 1ft 10,23in |
Rozpětí: Wingspan: | 3658 mm | 12ft |
Trhavina / Submunice: Explosive / Submunition: | ? | ? |
Způsob navedení: Guidance System: | rádiové navádění | A radio-guided |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | 1x Micubiši Toku-Ro 1 Type 3 Rocket o tahu 2,35 kN (240 kp) | One Mitsubishi Toku-Ro 1 Type 3 Rocket thrust 529 lbf (17 024 pdl) |
Výkony: Performance: | ||
Dosah: Range: | 550 km | 341.8 mi |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Výška letounku: 1 055 mm Plocha křídla: 3,60 m2 Plošné zatížení: 388,88 kg/m2 Dolet: 11,3 km ve výšce 1 000 m. Tato puma nebyla bojově nasazena. Raketový motor se zažehl po odhození pumy se zpožděním 1,5 s, pracoval 1 min a 15 s, za tuto dobu mohla puma uletět až 11 km. Operátor řídil pumu rádiovými signály z letounu Mitsubishi Ki-67, který letěl za pumou ve vzdáleností 3 000 - 4 000 m. Motor pracoval na základě katalytického rozkladu peroxidu vodíku (byl to motor "studený" s teplotou okolo 800°C). | Height: 3ft 5,53in Wing Area: 38.75 ft2 Wing Loading: : 79.65 lb/ft2 Range: 6.8 mi This bomb was not in combat deployed. The fuel reserve was sufficient for 1.25 min of the engine thrust. This engine worked of principle catalytic decomposition hydrogen peroxide (it was the "cold engine") outlet temperature up to 1,470°F. |
Zdroje: Sources: | René J. Francillon Ph.D., Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, Annapolis Maryland, Reprinted 1990, ISBN-0-87021-313-X Krzysztof Nicpoń, Bomby kierowane, Cześć I, Bomby kierowane państw Osi, Nr. 9, Nowa Technika Wojskowa, 1997, ISSN 1230-1655. http://www.airwar.ru/weapon/ab/igo1.html http://ja.wikipedia.org/wiki/ |