Tupolev Tu-128 [kód NATO: Fiddler]

Rozpočet tohoto webu pro rok 2017 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 29.590,- Kč Chci přispět
US Air Force - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb | US Army - pracovní log - přehled věcí k udělání (pomoc vítána)

Tupolev Tu-128 [kód NATO: Fiddler]

Tupolev Tu-128 / Туполев Ту-128

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Tupolev Tu-128 Tupolev Tu-128
    Originální název:
    Original Name:
    Туполев Ту-128
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1960-DD.MM.1960 Moskevský letecký závod č. 156, Moskva /
    DD.MM.1961-DD.MM.1970 Voroněžský letecký závod č. 64, Voroněž /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1960-DD.MM.1970
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    188
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    18.03.1961
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    25960 kg 57232 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    43000 kg 94799 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    17,53 m 57ft 6,15in
    Délka:
    Length:
    30,06 m 98ft 7,46in
    Výška:
    Height:
    7,15 m 23ft 5,5in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    96,94 m2 1043.45 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    jednoproudový turbojet
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    Ljulka Al-7F-2 o tahu 99,05 kN Lyulka Al-7F-2, thrust 22267 lb
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    19101) km/h v 12000 m 1186.8 1) mph in 39370 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    5,7 min do 11000 m 5,7 min to 36089 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    15600 m 51181 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    2565 km 1593.8 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x R-4R
    2x R-4T
    2x R-4R
    2x R-4T
    Uživatelské státy:
    User States:


    Poznámka:
    Note:
    1) 1665 km/h se čtyřmi raketami


    Článek: Tu-128 - Těžká váha mezi stíhači
    -
    Zdroje:
    Sources:
    Gordon, Yefim; Rigmant, Vladimir. OKB Tupolev: A History of the Design Bureau and its Aircraft. Midland Publishing, Hinckley 2005. ISBN 1-85780-214-4.
    Якубович, Николай. Боевые самолеты Туполева. Яуза, Москва 2010. ISBN 978-5-699-38748-9.
    Якубович, Николай. Все воевые самолеты Туполева. Яуза, Москва 2013. ISBN 978-5-699-63082-0.
    ruslet.webnode.cz
    URL : http://en.valka.cz/topic/view/9053#556514Version : 0
    MOD
    Avatar
    the Tupolev Tu-128 Fiddler

    Tu-128 in the data
    A heavy fighter for the sandpits of the northern and dálněvýchodních approaches of the USSR.
    made on the basis of the bomber "98" Backfin.
    4. June 1958: - issued a regulation of the council of ministers on the construction of the complex of the Tu-28-80.
    summer 1960: - complete the prototype
    18. march 1961: - first off, in duration of 30 minutes, the crew of the pilot M. Kozlov and šturman To. Malchasjan .
    24. April: - for the first time surpassed the speed of sound performance 1,06 M.
    8. July 1965 : - the aircraft was officially accepted into service
    14. September 1966: - the decision about the production of the training variants of the Tu-128 With
    14. September 1971: - the inclusion of the Tu-128 U into the arms of the
    28. June 1979 : - inclusion of the upgraded variants of the Tu-128S-4M into the arms of the
    1992.: - the decommissioning of the last of the Tu-128 of the arms of the

    Special thanks to:
    Mr.Detonatorovi for the provision of high-quality photographs.


    URL : http://en.valka.cz/topic/view/9053#27199Version : 0
    MOD
    Avatar

    This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button below to see machine translation of this post.

    Tento exemplar je vystaveny v muzeu v Moninu.






    URL : http://en.valka.cz/topic/view/9053#184409Version : 0
    MOD
    Avatar

    This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button below to see machine translation of this post.

    ...




    URL : http://en.valka.cz/topic/view/9053#184410Version : 0
    MOD