Micubiši 2MR4 (C1M4)

Mitsubishi 2MR4 (C1M4) / 一〇式舰上侦察机「C1M4」
     
Název:
Name:
Micubiši 2MR4 / C1M4 Mitsubishi 2MR4 / C1M4
Originální název:
Original Name:
一〇式舰上侦察机
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1926-DD.MM.1930 Mitsubishi Internal Combustion Engine Manufacturing Co., Ltd., Nagoya /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1926-DD.MM.1930
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
159 (všechny verze celkem)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1925
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
990 kg 2183 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1348 kg 2972 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
12,039 m 39ft 6in
Délka:
Length:
7,925 m 26ft
Výška:
Height:
2,895 m 9ft 6in
Plocha křídla:
Wing Area:
37,80 m2 406.88 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
35,66 kg/m2 7.3 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Micubiši / Hispano Suiza Hi kapalinou chlazený vidlicový osmiválec o vzletovém výkonu 250 kW (340 k) a 224 kW (300 k) v h= 1 000 m.
Vrtule dřevěná dvoulistá s pevným úhlem náběhu vrtulových listů o průměru 2 600 mm
Mitsubishi / Hispano Suiza Hi eight-cylinder liquid-cooled vee engine, rated at 335 hp for take-off and 296 hp at 3,281 ft,
driving a two-blade fixed-pitch wooden propeller of diameter 8ft 6,4in.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
349 l 76.8 UK gallons
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
196 km/h v 1470 m 121.8 mph in 4823 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
6100 m 20013 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kulomet Vickers ráže 7,7 mm nad motorem
1x pohyblivý zdvojený kulomet Vickers ráže 7,7 mm pro obranu zadní polosféry
Pumový náklad: 3x 30 kg.
Two fixed forward-firing 0.303 inch Vickers machine-guns in the upper fuselage decking and
two flexibly mounted 0.303 inch Vickers machine-guns in observers cockpit.
Bomb load: Three 66 lb bombs.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
一〇式舰上侦察机 - Námořní palubní průzkumný letoun typ 10-2
Spojenecké kódové jméno: nepřiděleno
Letová vytrvalost: 3,5 h


- 2MR4 typ 10-2.
- Největším rozdílem oproti předchozím verzím byla instalace eliptických křídelních oblouků.
- Letouny operovaly v roce 1932 z paluby letadlové lodě Hosho - Šanghajský incident
- Označení 2MR4 se v roce 1928 změnilo na C1M4
一〇式舰上侦察机 - Navy Type 10-2 Carrier Reconnaissance Aircraft
Allied Code Name: None
2MR4 Definitive carrier reconnaissance version. Rounded wingtips and re-located pilot's seat.
Type 10-2.
Endurance: 3 hours 30 minutes.
Zdroje:
Sources:
Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press Annapolis, Maryland 21402, 1990, ISBN: 1-155750-563-2
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, díl 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1
http://smmlonline.com/articles/hosho/hosho.html
http://kotov.ld.infoseek.co.jp/c1m.htm
users.skynet.be
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-2MR4-C1M4-t86315#122928 Version : 0
http://www.airwar.ru/enc/other1/2mr.html
.
Micubiši 2MR4 (C1M4) -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-2MR4-C1M4-t86315#576525 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more