Aero Ae-04

     
Název:
Name:
Aero Ae-04 Aero Ae-04
Originální název:
Original Name:
Aero Ae-04
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1921-DD.MM.1921 Aero, továrna letadel, dr. Kabeš, Praha-Holešovice /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1921-DD.MM.1921
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1921
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
670 kg 1477 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
900 kg 1984 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
7,70 m 25ft 3,14in
Délka:
Length:
5,60 m 18ft 4,46in
Výška:
Height:
2,70 m 8ft 10,29in
Plocha křídla:
Wing Area:
14,60 m2 157.15 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
61,7 kg/m2 12.64 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
BMW IIIa o výkonu 136 kW/185 k
Vrtule dřevěná dvoulistá
BMW IIIa, power 182 hp
Propeller wooden two-blade
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
225 km/h v ? m 139.8 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
185 km/h v ? m 115 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
14 min do 5000 m 14 min to 16404 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
6361 m 20869 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x kulomet Vickers vz. 09 ráže 7,7 mm 2x .303 Vickers vz. 09 machine gun
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Konstruktér: ing. Antonín Vlasák, Ing. Antonín Husník

Jedná se o pokračování vývoje Ae-02. Letoun měl opět smíšenou konstrukci (kovová kostra trupu a dřevěná křídla) potaženou plátnem. Na tomto letounu dosáhl pilot Rudolf Polanecký prvního čs. mezinárodního výškového rekordu výkonem 6361 m.
-
Zdroje:
Sources:
V. Němeček, Československá letadla, Naše Vojsko, Praha 1968
Email - oprava jmena R. Polaneckeho
URL : https://www.valka.cz/Aero-Ae-04-t8287#23783 Version : 0
...
Aero Ae-04 -


URL : https://www.valka.cz/Aero-Ae-04-t8287#26963 Version : 0
Ae-04 with the initially, used the front of the radiator..
Aero Ae-04 -


URL : https://www.valka.cz/Aero-Ae-04-t8287#432516 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more