Název: Name: | Mikojan-Gurevič M-17 | Mikoyan-Gurevich M-17 |
Originální název: Original Name: | Микоян-Гуревич М-17 | |
Kategorie: Category: | bezpilotní cílový letoun | target drone |
Výrobce: Producer: | DD.MM.197R-DD.MM.19RR 117. letecký opravárenský závod, Lviv | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.197R-DD.MM.19RR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? konverzí MiG-17 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 3798 kg | 8373 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 6286 kg | 13858 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 9,628 m | 31 ft 7 in |
Délka: Length: | 11,26 m | 36 ft 11 ¼ in |
Výška: Height: | 3,80 m | 12 ft 5 ⅝ in |
Plocha křídla: Wing Area: | 22,6 m2 | 243.26 ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | turbojet |
Počet motorů: Number of engines: | 1 | |
Typ: Type: | Klimov VK-1 o tahu 26,48 kN nebo Klimov VK-1A o tahu 26,87 kN | Klimov VK-1, thrust 5952 lb or Klimov VK-1A, thrust 6041 lb |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 1415 l 2x 400 nebo 600 l přídavná nádrž | 311 Imp gal / 374 US gal 2x 88 or 132 Imp gal (106 or 159 US gal) drop tank |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 1114 km/h v 2000 m | 692 mph in 6562 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 13000 m | 42651 ft |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Vytrvalost: Endurance: | 1,17 h | |
Výzbroj: Armament: | - | - |
Vybavení: Equipment: | - | - |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | Cvičný terč vyvinutý na základě letounu MiG-17.Kokpit je demontován přičemž ovládací prvky jsou direktivně připojeny k servům umístěným v původním prostoru kokpitu. Operační výška terče je 8000-13000 metrů. Varianta M-17 vznikla jako jedna z posledních, mnohem dříve byly na bezpilotní prostředky přestavěny stroje MiG-17P a PF (M-17P/PF), MiG-17 navíc zbylo použitelných jen velmi malé množství. | - |
Zdroje: Sources: | Piotr Butowski:Samoloty MiG (Wydawnictwa Komunikacji i Laczności, Waršava 1987) ruslet.webnode.cz |