Mikojan-Gurevič M-17

Mikoyan-Gurevich M-17
Микоян-Гуревич М-17
     
Název:
Name:
Mikojan-Gurevič M-17 Mikoyan-Gurevich M-17
Originální název:
Original Name:
Микоян-Гуревич М-17
Kategorie:
Category:
bezpilotní cílový letoun target drone
Výrobce:
Producer:
DD.MM.197R-DD.MM.19RR 117. letecký opravárenský závod, Lviv /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.197R-DD.MM.19RR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
? konverzí MiG-17
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3798 kg 8373 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
6286 kg 13858 lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,628 m 31 ft 7 in
Délka:
Length:
11,26 m 36 ft 11 ¼ in
Výška:
Height:
3,80 m 12 ft 5 ⅝ in
Plocha křídla:
Wing Area:
22,6 m2 243.26 ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový turbojet
Počet motorů:
Number of engines:
1
Typ:
Type:
Klimov VK-1 o tahu 26,48 kN nebo
Klimov VK-1A o tahu 26,87 kN
Klimov VK-1, thrust 5952 lb or
Klimov VK-1A, thrust 6041 lb
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
1415 l
2x 400 nebo 600 l přídavná nádrž
311 Imp gal / 374 US gal
2x 88 or 132 Imp gal (106 or 159 US gal) drop tank
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
1114 km/h v 2000 m 692 mph in 6562 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
13000 m 42651 ft
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Vytrvalost:
Endurance:
1,17 h
Výzbroj:
Armament:
- -
Vybavení:
Equipment:
- -
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Cvičný terč vyvinutý na základě letounu MiG-17.Kokpit je demontován přičemž ovládací prvky jsou direktivně připojeny k servům umístěným v původním prostoru kokpitu. Operační výška terče je 8000-13000 metrů.


Varianta M-17 vznikla jako jedna z posledních, mnohem dříve byly na bezpilotní prostředky přestavěny stroje MiG-17P a PF (M-17P/PF), MiG-17 navíc zbylo použitelných jen velmi malé množství.
-
Zdroje:
Sources:
Piotr Butowski:Samoloty MiG (Wydawnictwa Komunikacji i Laczności, Waršava 1987)
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-M-17-t80670#295552 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments

Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more