Friedrichshafen FF.39

     
Název:
Name:
Friedrichshafen FF.39c CFT/CHFT Friedrichshafen FF.39c CFT/CHFT
Originální název:
Original Name:
Friedrichshafen FF.39c CFT/CHFT
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1916-DD.MM.1917 Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH, Friedrichshafen /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1916-DD.MM.1917
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
14
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.12.1916
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
plováky floats
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1438 kg 3170 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2102 kg 4634 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
17,10 m 56ft 1,23in
Délka:
Length:
11,40 m 37ft 4,81in
Výška:
Height:
4,20 m 13ft 9,34in
Plocha křídla:
Wing Area:
68,50 m2 737.33 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Benz Bz.IV o výkonu 147 kW/200 k
dvoulistá dřevěná vrtule
Benz Bz.IV, power 197 hp
two-bladed wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
137 km/h v 0 m 85.1 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
17-27 min do 2000 m 17-27 min to 6562 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
600 km 372.8 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý 7,92mm kulomet 1x flexible 7,92 mm machine gun
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Rozvinutím FF.33E vznikl FF.39, původně s motorem Daimler D.II o výkonu 119 kW. Sériové troje dostaly motor Benz, kvůli kterému bylo horní křídlo mírně posunuto dopředu, kulomet, a byly označeny jako FF.39c. Na malé sérii byla testována různá rádiová výstroj, pod označením CFT s jednosměrnou vysílačkou, jako CHFT s vysílačkou obousměrnou. -
Zdroje:
Sources:
Borzutski, Siegfried. Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH. Verlag Markus Burbach, Berlin 1993. ISBN 3-92751-360-1.
Kroschel, G. Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
Gray, Peter, Thetford, Peter. German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970.
URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-FF-39-t79375#291456 Version : 0
flyingmachines.ru
.
Friedrichshafen FF.39 -


Friedrichshafen FF.39 -


URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-FF-39-t79375#521214 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Zdroj:
Borzutski, Siegfried: Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH. Verlag Markus Burbach, Berlin 1993, ISBN 3-92751-360-1

Friedrichshafen FF.39 -


URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-FF-39-t79375#296631 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more