Název: Name: | Aero A-11C | Aero A-11C |
Originální název: Original Name: | Aero A-11C | |
Kategorie: Category: | experimentální letoun | experimental aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1925-DD.MM.192R Aero, továrna letadel, dr. Kabeš, Praha-Vysočany | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1925-DD.MM.192R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 974 kg | 2147 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1481 kg | 3265 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | ? m | ? |
Délka: Length: | 8,00 m | 26ft 2,95in |
Výška: Height: | 3,10 m | 10ft 2,04in |
Plocha křídla: Wing Area: | ? m2 | ? ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Škoda L o výkonu 368 kW/500 k Vrtule dřevěná dvoulistá | Škoda L, power 493 hp Propeller wooden two-blade |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 280 km/h v ? m | 174 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | ? ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | ? | ? |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | Konstruktér: Ing. Antonín Husník Jednomotorový dvoumístný jednopříhradový dvojplošník smíšené konstrukce s pevným podvozkem a ostruhou. Kostra trupu byla trubková svařovaná, kostra křídel byla dřevěná. Použitím jiného typu motoru a zkrácením křídel se sice dosáhlo oproti základnímu Aero A-11 vyšší rychlosti, ale za cenu zhoršení letových vlastností a tak nakonec zůstalo jen u prototypu. | - |
Zdroje: Sources: | V. Němeček, Československá letadla, Naše Vojsko, Praha 1968 |