CZK - T 334.0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Dieselhydraulická lokomotiva typu C o výkonu 410 k je určena pro lehkou a střední posunovací práci maximální rychlostí 30 km/h a pro nákladní traťovou práci maximální rychlostí 60 km/h.


Hlavní technické údaje:


Rozchod: 1435 mm
Uspořádání dvojkolí: C
Délka s nárazníky: 9440 mm
Největší šířka: 3070 mm
Největší výška nad temenem kolejnice: 4015 mm
Celkový rozvor: 4200 mm
Nejmenší poloměr projížděného oblouku: 80 m
Váha vyzbrojené lokomotivy: 40 500 kg
Váha prázdné lokomotivy: 38 500 kg
Největší dovolená rychlost: 30 km/h, 60 km/h
Největší dovolená rychlost při technicko-bezpečnostní zkoušce: 70 km/h
Maximální tažná síla při práci 30 km/h: 10 250 kg
Maximální tažná síla při práci 60 km/h: 5750 kg
Druh spřáhla: šroubovka
Obrys lokomotivy: ČSN 28 0329
Motor: ČKD 12 V 170 DR
Celkový zdvihový objem motoru: 52,6 litrů
Průměr dvojkolí: 1000 mm
Tloušťka obruče max/min: 75/35 mm
Šířka obruče: 140 mm
Vzduchojemy: 2x200 litrů
Kompresory: 2x W 115/80
Nasáté množství vzduchu: 50m3/h
Nejvyšší provozní přetlak: 8 kg/cm2
Počet chladících článků hydraulické převodové skříně: 3
Počet chladících článků motorového oleje: 2
Počet chladících článků vodního okruhu motoru: 12
Zásoba paliva: 1050 litrů
Množství vody v chladícím okruhu: 360 litrů
Zásoba písku: 4x50 litrů
Volnoběžné otáčky motoru: 650 až 700 ot/min
1.jízdní stupeň: 700 ot/min
2.jízdní stupeň: 800 ot/min
3.jízdní stupeň: 950 ot/min
4.jízdní stupeň: 1150 ot/min
5.jízdní stupeň: 1250 ot/min
6.jízdní stupeň: 1360 ot/min
Napájení elektrické instalace: 110 V
Vedlejší napětí: 24V
Provozní taplota chladící vody: 70 až 80 st.C
Provozní taplota oleje motoru: 75 až 85 st.C
Provozní taplota hydraulické převodové skříně: 80 až 90 st.C


Zdroj: Knižnice motorových trakcí - Motorové lokomotivy T 324.0 a T 334.0, Nakladatelství dopravy a spojů, Praha 1964, druhé vydání, Bohumír Jankovský-Josef Zderčík
URL : https://www.valka.cz/CZK-T-334-0-t69903#246052 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Foceno v železniční stanici Štětí. Údajně poslední provozní lokomotiva v řadách ČD.
Zdroj: soukromý archiv.
CZK - T 334.0 -


URL : https://www.valka.cz/CZK-T-334-0-t69903#246054 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

súčasné označenie je rad 710


mimochodom na Slovensku sú tieto rušne stále prevádzkované, jeden a veľmi pekný by mal byť v TOOŽke v Liptovskom Mikuláši


link na reportáž www.vlaky.net


a ešte bonus, tieto rušne majú prezývku "Rosnička" pre svoju zelenú farbu
URL : https://www.valka.cz/CZK-T-334-0-t69903#246079 Version : 0

This post has not been translated to English yet. Please use the TRANSLATE button above to see machine translation of this post.

Lokomotiva T 334 v Železničním muzeu Lužná u Rakovníka.
CZK - T 334.0 - Foto autor 9. srpna 2009.

Foto autor 9. srpna 2009.
URL : https://www.valka.cz/CZK-T-334-0-t69903#329080 Version : 0
Discussion post Fact post
Attachments


Join us

We believe that there are people with different interests and experiences who could contribute their knowledge and ideas. If you love military history and have experience in historical research, writing articles, editing text, moderating, creating images, graphics or videos, or simply have a desire to contribute to our unique system, you can join us and help us create content that will be interesting and beneficial to other readers.

Find out more